  • 1. Data: 2009-10-27 00:22:21
    Temat: viessmann vitodens - czujnik CWU
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Jakby komuś zdechł/zgubił się/kot zjadł/albo po prostu potrzebował do
    kotła Viessmann dołączyć "swój" zasobnik ciepłej wody użytkowej (cwu), i
    potrzebowałby czujnik temperatury wody w tym zbiorniku, to oryginał
    kosztuje coś ~400zł. A to jest tylko termistor NTC 10K (@ 25'C) B=3977

    jak ktoś czuje się na siłach, to może sam zmajstrować z
    http://www.tme.eu/pl/katalog/?art=640-10K#id_categor
    y%3D100402%26 -
    sprawdzone, działa znakomicie, kalibracja temperatury ok (+/- 2'C ale
    większy błąd wynika z samego mechanicznego mocowania czujnika i sposobu
    pomiaru temperatury wody w zbiorniku).
    (po podłączeniu do styków "5" kocioł sam orientuje się że ma funkcję CWU
    i zaczyna to obsługiwać)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 2. Data: 2009-10-27 09:12:48
    Temat: Re: viessmann vitodens - czujnik CWU
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "BartekK" <s...@N...org> wrote:
> [...]
    > pomiaru temperatury wody w zbiorniku).
    > (po podłączeniu do styków "5" kocioł sam orientuje się że ma funkcję CWU i

    Zdaje się, że do viessmanna pasuje również czujnik termetu (za 70zł). :)

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2009-10-27 20:00:24
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    > kosztuje coś ~400zł. A to jest tylko termistor NTC 10K (@ 25'C) B=3977
    >
    > jak ktoś czuje się na siłach, to może sam zmajstrować z
    > http://www.tme.eu/pl/katalog/?art=640-10K#id_categor
    y%3D100402%26 -

    chcesz doprowadzić do upadku viessmanna? ;-)

  • 4. Data: 2009-10-28 15:26:24
    Od: BartekK <s...@N...org>

    nom pisze:

    > Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

    y%3D100402%26 -

    > chcesz doprowadzić do upadku viessmanna? ;-)
    a czy viessmann chce mojego upadku, wołając za coś takiego 400zł (netto,
    plus montaż przez fachowca plus dojazd)?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2009-10-29 06:28:31
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > a czy viessmann chce mojego upadku, wołając za coś takiego 400zł (netto,
    > plus montaż przez fachowca plus dojazd)?

    Oczywiście żartuję. :-)
    Dziwne, że jeszcze nikt tego nie sprzedaje na alledrogo powiedzmy po 50zł.
    :-)
    Czujnik temp. zewnętrznej jest tańszy, "tylko" 200zł:
    http://allegro.pl/item799366415_czujnik_temperatury_
    zewnetrznej_viessmann.html
    ale widzę, że tylko termistor na płytce wlutowany i "gustowna" obudowa. :D

  • 6. Data: 2009-10-29 16:16:07
    Od: BartekK <s...@N...org>

    nom pisze:
    > Dziwne, że jeszcze nikt tego nie sprzedaje na alledrogo powiedzmy po
    > 50zł. :-)
    Mówisz i masz, zaraz wystawie ;)

    > Czujnik temp. zewnętrznej jest tańszy, "tylko" 200zł:
    > http://allegro.pl/item799366415_czujnik_temperatury_
    zewnetrznej_viessmann.html
    > ale widzę, że tylko termistor na płytce wlutowany i "gustowna" obudowa. :D
    Gustowna w cudzysłowiu, ale przynajmniej biała, mogła by jeszcze mieć
    przewiew jakiś lepszy...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173