  • 1. Data: 2009-10-26 18:45:59
    Temat: Pralka Electrolux
    Od: "Rafał 'Rafi' Cedro" <c...@n...pl>

    Witam domowników,
    szukam dobrej i taniej, w cenie około 1000 zł pralki automatycznej ładowanej
    od góry. Kierując się postami forumowiczów i opiniami użytkowników padło na
    markę Electrolux. Jedynym w miarę dostępnym modelem o prędkości
    do 1000 obr./min. jest *EWT 10115W*.
    Czyżby to był następca EWT 10110W, a nie zachwalanego EWT 10120W?
    Czy lepiej nie upierać się przy tysiącu obrotów i wybrać *EWT 9125W*?

    --
    *Rafi*, /Centrino/ 0.7V powered

  • 2. Data: 2009-10-30 06:31:06
    Temat: Re: Pralka Electrolux
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Rafał 'Rafi' Cedro pisze:
    > Witam domowników,
    > szukam dobrej i taniej, w cenie około 1000 zł pralki automatycznej ładowanej
    > od góry.

    Ja mam 1042 i nie narzekam, choć ostatnio mam problemy z plamami na
    ubraniach ale widzę, że to nie przypadłość jednej firmy. Pralka bdb, nie
    mam zastrzeżeń. Warto zwrócić uwagę na to,, żeby pojemnik na proszek i
    płyn był łatwo wyjmowalny i łatwy do czyszczenia bo trzeba to robić
    regularnie.
    piona

  • 3. Data: 2010-04-05 18:37:44
    Od: "Rafał 'Rafi' Cedro" <c...@n...pl>

    *Piona* pisze:

> [...]
    | mam zastrzeżeń. Warto zwrócić uwagę na to,, żeby pojemnik na proszek i
    | płyn był łatwo wyjmowalny i łatwy do czyszczenia bo trzeba to robić

    Dzięki za odpowiedź. Proszę jeszcze poradź jak właśnie do czysta umyć
    pojemnik z pozostałości po proszku, szczególnie w zakamarkach.
    Strumień ciepłej wody z mydłem nie daje rady.

    --
    *Rafi*, /Centrino/ 0.7V powered

  • 4. Data: 2010-04-06 10:49:34
    Od: Fieta <m...@g...com>

    My dzialamy szczotka na proszek ;-)

    Mamy electroluxa pakowanego od gory (nie pamietam symbolu), obroty do
    1300.
    Po 5 latach padl modul sterowania, sprowadzanie przez serwis trwa
    nieslychanie dlugo.
    Teraz najbardziej dotkliwy jest halas - glosna pompa i cala obudowa
    bardzo halasliwa przy wirowaniu.

    Ale generalnie jest ok.
    mf