  • 1. Data: 2009-10-26 11:09:19
    Temat: Szybkie pytanie o Hoover
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    witam
    w wątku o suszarkach jest wiecej info
    natomast teraz chcialbym na szybko zapytać
    odszukałem suszarkę Hoover VisionHD VHC 791 XT
    za 1769zł
    kondensacyjna
    klasa B
    9kg - duzy bęben
    czujnik wilgotności
    węzyk do zlewu wody
    automatyczne schładzanie, czujnik wilgotności, mniej zagnieceń,
    oświetlenie bębna, wskaźnik potrzeby oczyszczenia filtra, wskaźnik
    potrzeby opróżnienia pojemnika na wodę, wybór czasu suszenia, wybór
    stopnia suszenia, zmienny ruch bębna

    tylko nie wiem czy moge ją postawić na mojego indesita
    wg strony producenta mozna, ale nie wiem czy trzeba dokupić ten łacznik
    czy jest w zestawie ?

    no i co do marki ?
    hoover to amerykanska marka, oni wymyślili odkurzaccz
    w polsce Candy Polska tym handluje
    zreszta i tak pewnie made in china

    2 lata gwarancji

    co myślicie?
    brać ?

    dodam ze jest to w systemie 30x0% eurortv wiec wybór z ich oferty

    michal

  • 2. Data: 2009-10-27 09:10:16
    Temat: Re: Szybkie pytanie o Hoover
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Usrobo pisze:

    > co myślicie?
    > brać ?

    kupiłem, jutro będzie u mnie

    w miarę możliwości podzielę sie wrażeniami z użytkowania,
    myśle ze każdemu taka wiedza sie przyda.

    michal