  • 1. Data: 2009-12-09 15:23:22
    Temat: Roboty piaskowo / zwirowe, ile to moze kosztowac.
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Placyk zabaw:

    1. Usunięcie nawierzchni piaskowo-żwirowych w warstwie 10cm (ok. 400 m2 placyku);
    2. Składowanie piasku na terenie zleceniodawcy w odległości 50m;
    3. Dostawa piasku kopalnianego sortowanego i uzupełnienie nim obszaru placyku (ok. 32
    m3);
    4. Ustawienie na podbudowie 50 mb krawężnika w dwóch rzędach o rozstawie 1,5m
    (alejki);
    5. Uzupełnienie żwirem z placyku przestrzeni pomiędzy krawężnikami (50m × 1,5m);
    6. Cena za tonę eweentualnej dodatkowej iliści piasku.

    Dojazd w okolice robót (ok. 10 m) samochodem do 32 T.
    W-wa, ale nie centrum.
    THX

  • 2. Data: 2009-12-10 07:23:22
    Temat: Re: Roboty piaskowo / zwirowe, ile to moze kosztowac.
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1,5m);
    > 6. Cena za tonę eweentualnej dodatkowej iliści piasku.
    >
    > Dojazd w okolice robót (ok. 10 m) samochodem do 32 T.

    A KNRy to nie obowiązują? Myślisz że ktoś za ciebie wyciagnie katalogi albo
    uruchomi program za kilka tys zł i poda ci na tacy kosztorys?

    Marek

  • 3. Data: 2009-12-10 11:52:27
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Raczej myślę, że ktoś "stąd" może wykonywać lub zlecać takie prace.
    I chyba nie spodziewasz się, że powinienem kupić program za kilka tys zł?

    -----

  • 4. Data: 2009-12-10 14:02:31
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Raczej myślę, że ktoś "stąd" może wykonywać lub zlecać takie prace.
    > I chyba nie spodziewasz się, że powinienem kupić program za kilka tys zł?

    I myślisz że są tu wykonawcy którzy już stoją w kolejce do twojego zlecenia i
    każdy już uruchomił program aby policzyć ci koszt inwestycji i pchają się do
    ciebie? Zapomnij. A jeśli już to netykieta nie pozwala.
    Udajesz się do odpowiedniej firmy jednej, drugiej, trzeciej, składasz zlecenie
    albo piszesz maila i czekasz na kosztorys.

    Marek

  • 5. Data: 2009-12-10 21:51:57
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Najwyraźniej zabłądziłeś na tę grupę.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-12-10 22:07:54
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Najwyraźniej zabłądziłeś na tę grupę.

    Nie widzę żeby tłumy się przepychały z odpowiedzią na zadane przez ciebie
    pytania.

    EOT

    Marek

  • 7. Data: 2009-12-10 22:11:03
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    I jak to czytać?

    Piszcie bez znakow diakrytycznych.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 8. Data: 2009-12-11 20:48:09
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Dy <d...@m...com.pl> wrote:

    > Piszcie bez znakow diakrytycznych.

    Dlaczego? Nie widzisz pliterek, to zrób coś, żeby je widzeć, a nie
    nakazuj innym ich niestosowanie.

    J.

  • 9. Data: 2009-12-12 19:07:01
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Dlaczego? Nie widzisz pliterek, to zrób coś, żeby je widzeć, a nie
    > nakazuj innym ich niestosowanie.
    >
    > J.

    Pliterki widze tylko nie u wszystkich. Ty mozesz pisac jak chcesz.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 10. Data: 2009-12-12 19:16:23
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Dy <d...@m...com.pl> wrote:

    > Pliterki widze tylko nie u wszystkich. Ty mozesz pisac jak chcesz.

    A to ciekawe bo i on i ja mamy dokładnie taką samą deklarację
    kodowania, jedyne co u kol. "ąćęłńóśźż" jest niezgodne z zasadami,
    to odpisywanie nad cytatem, ale to niestety jest nienaprawialne,
    człowiek się zawziął,że na złośc wszystkim będzie w rozwiązanych
    bucikach i bez czapki chodził i koniec ;-)

    Piszesz przez google groups? Tam zauważyłem taki efekt, że u
    niektórych pliterki sa pomijane a zamiast nich spacje wpadają,
    ciekawe, czy google niektórych news-serwerów nie lubi, czy o coś
    jeszcze innego chodzi?

    J.