  • 1. Data: 2009-12-09 15:31:33
    Temat: grzejniki zeliwne TA-1- jak obliczyc moc cieplna
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    Witam!

    Planuje wymiane grzejnikow i w zwiazku z z tym chcialbym wiedziec jakiej
    mocy musza byc nowe grzejniki (stalowe lub aluminiowe).
    Posiadam grzejniki 3, 7 i 13 zebrowe.
    Zasilanie - siec miejska

    Pozdrawiam.
    KM

  • 2. Data: 2009-12-09 15:46:29
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "KM" <n...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Planuje wymiane grzejnikow i w zwiazku z z tym chcialbym wiedziec jakiej
    > mocy musza byc nowe grzejniki (stalowe lub aluminiowe).

    Jestes wlascicielem mieszkania i masz umowe z wlascicielem wezla (mieszkanie
    wlasnosciowe), masz swój wezel cieplowniczy czy w ogóle to nie twoje mieszkanie ? W
    pierwszym wypadku moc grzejników masz w umowie z administracja. W drugim w projekcie
    twojego wezla.

  • 3. Data: 2009-12-09 16:46:14
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> wrote in message

> [...]
    > twoje mieszkanie ? W pierwszym wypadku moc grzejników masz w umowie z
    > administracja. W drugim w projekcie twojego wezla.

    Mysle ze takimi danymi dysponuje dzial techniczny SM, informacji
    telefonicznych nie udzielaja , trzeba pojawic sie osobiscie. Chodzi o
    orientacyjne dane w celu porownania z oferta grzejnikow stalowych czy alu.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-12-10 00:24:34
    Od: acelnószz <j...@g...pl>

    Po glowie mi chodzi "150 wat na zeberko", ale dokladniejsze dane znajdziesz w jakims
    podreczniku/poradniku, zreszta mozesz zadzwonic
    do Staporkowa czy Konskich.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-12-10 08:10:02
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    "acelnószz" <j...@g...pl> wrote in message
    > Po glowie mi chodzi "150 wat na zeberko", ale dokladniejsze dane
    > znajdziesz w jakims podreczniku/poradniku, zreszta mozesz zadzwonic
> [...]
    dzieki !