  • 11. Data: 2012-05-22 23:25:31
    Temat: Re: Rodzynek Koryncki i dereń
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Witam ponownie.

    Ktoś <j...@b...gnet.pl> napisał(a):
    > Recepta jest prosta na "nieowocowanie" z powodu braku zapylacza.Trzeba
    > posadzić dereń botaniczny , dziki.
    Hmm, dwa szlachetne nie będą się wzajemnie zapylać?!? Musi być zwykły do kompletu?
    Na to bym nie wpadł ;-)
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://nemetiisto.pl
    http://tunery.tv

  • 12. Data: 2012-05-23 08:37:21
    Od: d...@d...dp.pl

    On Tue, 22 May 2012, wrote:

    > Po ilu latach zaczęły pierwszy raz owocować?

    Mam derenie wysiane z pestek. Kiedyś na tej grupie była "faza" na
    wymienianie się roślinkami. Pierwsze owoce pojawiły się na nich po ośmiu
    latach. Owoce są smaczne. Można je wcinać jak czereśnie.

    D.P.