  • 1. Data: 2012-05-13 21:28:36
    Temat: stevia do kupienia...
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    dla zainteresowanych, tak, jak w zeszłym roku, do nabycia w hipermarkecie
    Auchan, na stoisku z ziołami, sadzonki Stevii, pod nazwą "słodkie zioło"
    :-)))
    cena 4,99 za 20 cm krzaczek... taniej niż na allegro...

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2012-05-14 14:57:41
    Temat: Re: stevia do kupienia...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 21:28:36 +0200, s_13 napisał(a):

> [...]
    > :-)))
    > cena 4,99 za 20 cm krzaczek... taniej niż na allegro...

    Hoodii szukam ;-P

  • 3. Data: 2012-05-14 15:38:27
    Od: "Majka" <m...@W...gazeta.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > Hoodii szukam ;-P

    A ja kavy.

    Majka

  • 4. Data: 2012-06-10 00:47:46
    Od: " Jaccuzzi" <p...@W...gazeta.pl>

    s_13 <s...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > :-)))
    > cena 4,99 za 20 cm krzaczek... taniej niż na allegro...

    Ja skontaktowałam się z Auchan (najpierw mailowo a pózniej Pani podala mi
    numer do odpowiedniego dzialu) i zamówiono roślinki :) Ciezko je dostać bo
    jest male zainteresowanie i nie oplaca się ich im sprzedawać

  • 5. Data: 2012-09-22 11:18:46
    Od: s...@g...com

    Zapraszamy do nowego sklepu internetowego
    www.sostevia.pl
    W ofercie znajdą Państwo naturalny, bezkaloryczny słodzik z rośliny stevia rebaudiana
    dostępny w postaci pudru, tabletek i saszetek.
    gorąco zachęcamy do zakupów