  • 1. Data: 2012-07-29 19:40:31
    Temat: Roleta Velux - zmiana materiału
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    Witam,
    przerabiał ktoś temat wymiany materiały w rolecie na okno dachowe (RFL
    VELUX)?
    Kupilem rolete - zamontowałem - i niestety to nie to czego oczekiwałem.
    Standardowy materiał (to co kupiłem)za mało zaciemnia wnętrze.
    Miałem jeszcze do wyboru rolete całkowicie zaciemniającą ale nie chciałem
    pełnego zaciemnienia, a teraz tego żałeuje....

    Myślałem o pomalowaniu czymś mateiału (nie mam pojęcia czym) lub po prostu o
    wymianie materiału na inny.
    Rozbierał ktoś cały mechanizm takiej rolety?

    --
    ---
    uciu

  • 2. Data: 2012-07-29 20:32:19
    Temat: Re: Roleta Velux - zmiana materiału
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 lipca 2012 19:40:31 UTC+2 użytkownik uciu sssss napisał:
> [...]
    >
    > wymianie materiału na inny.
    >
    > Rozbierał ktoś cały mechanizm takiej rolety?

    Rozebranie i wymiana materiału to nie problem- gorzej będzie z samym materiałem.
    Musisz popytać wśród lokalnych producentów rolet to może któryś odsprzeda Tobie
    materiał.
    Też ciężko jest równo uciąć te materiały wiec idealnie będzie jak kupisz już docięte
    na odpowiednią szerokość

  • 3. Data: 2012-07-29 20:43:16
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

> [...]
    >któryś odsprzeda Tobie materiał.
    >Też ciężko jest równo uciąć te materiały wiec idealnie będzie jak kupisz

    Myślałem by kupić mateiał np na allegro gdzie rolety kupuje się na
    centymetry:-) Podałbym wymiary, przełożył materiał,,,,

    Nie wiesz, czy materiał jest jakoś wklejany do bębna czy na jakichś
    zaczepach?

    --
    ---
    uciu

  • 4. Data: 2012-07-29 20:52:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 lipca 2012 20:43:16 UTC+2 użytkownik uciu sssss napisał:

> [...]
    >
    > centymetry:-) Podałbym wymiary, przełożył materiał,,,,
    >

    > Nie wiesz, czy materiał jest jakoś wklejany do bębna czy na jakichś

    Przyklejony najczęściej.

  • 5. Data: 2012-07-29 20:55:50
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    IMHO nie warto się w to bawić:
    jak zobaczysz na aukcjach, cena rolet z grubszym/gumowanym materiałem jest
    wysoka, a 70-80% tej ceny to właśnie jest ten materiał.Reszta (czyli
    obudowa) kosztuje grosze.
    Przy próbach własnego zwijania/podklejania/itp. łatwo materiał pogiąć
    lubzabrudzić, więc nie warto ryzykować straty pieniędzy.
    Sam to już 'przerabiałem' , przeklinając później swoje próby zaoszczędzenia
    20 złotych...

  • 6. Data: 2012-07-29 21:43:31
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Ktoś napisał Ci prawdę.
    Niemniej jednak być może będę mógł pomóc odpadowym materiałem.
    Podaj jakie wymiary i co to ma być. Jak się uda, to fajnie bo gratis.

    Irek.N.

  • 7. Data: 2012-07-29 22:08:27
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > Sam to już 'przerabiałem' , przeklinając później swoje próby
    > zaoszczędzenia
    > 20 złotych...

    za rolety zapłaciłem (2szt) 450, te podgumowane są za ok 570 wiec myślę, że
    jeśli się da wymienić materiał będzie to tańsze - piasłem do kilku osób z
    allegro i cena samego materiału to około 30zł wiec może warto spróbować...

    inne wyjście sprzedać obecne rolety i kupić nowe:-)

    --
    ---
    uciu

  • 8. Data: 2012-07-29 22:12:03
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości

    >Ktoś napisał Ci prawdę.
    >Niemniej jednak być może będę mógł pomóc odpadowym materiałem.
    >Podaj jakie wymiary i co to ma być. Jak się uda, to fajnie bo gratis.

    >Irek.N.

    super, dzięki:-:-)

    dokładny rozmiar pozan jak rozbiorę rolete - na oko to ok 65x120

    Jutro zobaczę czy łatwo bedzie to rozebrać, jak bedzie skomplikowane to
    chyba oleje temat;-/

    Dzięki i pozdrawiam

    --
    ---
    uciu

  • 9. Data: 2012-07-29 22:14:34
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Jutro zobaczę czy łatwo bedzie to rozebrać, jak bedzie skomplikowane to
    > chyba oleje temat;-/

    Powinno być bardzo łatwo, a tkanina jak Ci pisali na taśmie 2-stronie
    klejącej zazwyczaj jest przyklejona (też mam).

    Miłego.
    Irek.N.