  • 51. Data: 2011-08-29 08:45:28
    Temat: Re: Rozdzielnia elektryczna - podepnę się z pytaniem
    Od: shaman <g...@m...pl>

    On 26 Sie, 21:54, s_13 <s...@i...pl> wrote:

    > ja rozumiem, że możesz nie rozumieć, po co ona tam jest, ale żeby
    > namolnie namawiać ludzi do rezygnowania z zabezpieczenia
    > przeciwpożarowego instalacji, tego to już nie rozumiem...

    s_13.. ja ciągle jestem na etapie decyzji.. i choć uważam, że RCD
    300mA nie jest potrzebne to chętnie przeczytam dlaczego Twoim zdaniem
    jednak powinienem taką różnicówkę zainstalować. Próbowałem czegoś się
    dowiedzieć w poradniku moellera, ale jeden fragment tylko mnie
    utwierdził w przekonaniu, że nie muszę instalować RCD 300mA a drugi
    fragment tego poradnika (przykładowy projekt instalacji) wprawił mnie
    w osłupienie bo zainstalowali ten aparat wbrew własnym radom.

    Napisz więc proszę o co według Ciebie chodzi z tą różnicówką i
    dlaczego mam ją zainstalować?

    PZDR
    Shaman

  • 52. Data: 2011-08-29 10:15:29
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "shaman" napisał w wiadomości grup
    8g2000yqu.googlegroups.com...

> [...]

    >w osłupienie bo zainstalowali ten aparat wbrew własnym radom.

    >Napisz więc proszę o co według Ciebie chodzi z tą różnicówką i

    Te chciałbym to wiedzieć. Nie mam takiej różnicówki zainstalowanej ale mam
    miejsce w rozdzielni i jeśli ktoś poda sensowne argumenty za jej montażem to
    zamontuje.