  • 1. Data: 2015-08-20 12:12:07
    Temat: [SPRZEDAM] kamerę ip do monitoringu
    Od: quent <x...@x...com>

    epcam EP2036BP fullHD, zewnętrzna
    Cena na ceneo ~400zł
    U mnie za używaną (od grudnia 2014 więc jeszcze na gwarancji) sprawną
    290zł + przesyłka

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2015-08-20 13:20:18
    Temat: Re: [SPRZEDAM] kamerę ip do monitoringu
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-08-20 12:12, quent wrote:
    > epcam EP2036BP fullHD, zewnętrzna
    > Cena na ceneo ~400zł
    > U mnie za używaną (od grudnia 2014 więc jeszcze na gwarancji) sprawną
    > 290zł + przesyłka

    Przepraszam ale zagubiłem gdzieś rachunek, więc gwarancji nie ma :-(
    Cena 270zł

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2015-08-20 13:40:07
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 20.08.2015 o 13:20, quent pisze:
    > Przepraszam ale zagubiłem gdzieś rachunek, więc gwarancji nie ma :-(

    Jeżeli kupiłeś przez internet, skontaktuj się ze sklepem internetowym w
    którym to kupiłeś. Powołaj się na swoje konto tego sklepu czy allegro
    jako dowód zakupu (zapewne mają historię transakcji skojarzoną z Twoim
    kontem) i poproś o wystawienie kopi faktury. Jeżeli wcześniej miałeś
    paragon to na Twoją prośbę powinni wystawić CI fakturę.

    Jeden (do trzech) e-mail(i) i masz ponownie gwarancję.

    Pozdrawiam.
    --
    GreDi

  • 4. Data: 2015-09-11 10:04:21
    Od: quent <x...@x...com>

    On 20.08.2015 12:12, quent wrote:
    > epcam EP2036BP fullHD, zewnętrzna
    > Cena na ceneo ~400zł
    > U mnie za używaną (od grudnia 2014 więc jeszcze na gwarancji) sprawną
    > 290zł + przesyłka

    Nikt nie potrzebuje do monitoringu domu? ;-)
    Jest taniej - 250zł + przesyłka.
    Rachunek się znalazł jakby co, więc gwarancja jest.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2015-09-12 15:24:05
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-09-11 o 10:04, quent pisze:

    > Nikt nie potrzebuje do monitoringu domu? ;-)
    > Jest taniej - 250zł + przesyłka.
    > Rachunek się znalazł jakby co, więc gwarancja jest.

    NTG