  • 1. Data: 2010-02-05 13:06:51
    Temat: Schody - najtaniej jak mozna
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    Mam taki pomysl aby zrobic schody.
    Kupuje stopnie z plyty laminowanej meblowej lub HDF i przykrecam
    listwe aluminiowa jako obrzeze. Wazne aby listwa/plaskownik nie
    wystawala powyzej plaszczyzny stopnia. Wtedy krawedz ktora zawsze sie
    wyrabia jest z alu i jest latwa do ewentualnej wymiany.
    Koszt schodow dwuzabiegowych ze spocznikiem wychodzi mi okolo 500 PLN.
    Pozniej jak sie wyeksploatuja przybic wykladzine.
    Rozwiazanie takie jest wynikiem wysokich kosztow schodow /oferta 8kPLN
    jest standardem/.
    Ilosc schodow 18, szerokosc klatki schodowej 1m. Spocznik 2x2m

    Co o tym szanowni koledzy mysla ?

  • 2. Data: 2010-02-05 13:08:48
    Temat: Re: Schody - najtaniej jak mozna
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Rozwiazanie takie jest wynikiem wysokich kosztow schodow /oferta 8kPLN
    > jest standardem/.

    Poszukaj tanszych ofert
    Mysle ze 5 tys to optimum

  • 3. Data: 2010-02-05 13:23:34
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 5 Lut, 14:08, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:f2351781-1036-4268-81ab-7b2633600705@
    36g2000yqu.googlegroups.com...

    > Poszukaj tanszych ofert
    > Mysle ze 5 tys to optimum

    I tak jest zbyt drogo. Stopnie sa w casto debowe 80 PLN za sztuke x 16
    to wychodzi jakies 1300 PLN. Chce zejsc ponizej tej kwoty.
    Zastanawialem sie jeszcze nad uzyciem paneli podlogowych.
    Pozatym nie poto dawalem za betonowe schody 5kPLN zeby teraz dokladac
    kolejne 5kPLN.

  • 4. Data: 2010-02-05 13:37:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Zastanawialem sie jeszcze nad uzyciem paneli podlogowych.
    > Pozatym nie poto dawalem za betonowe schody 5kPLN zeby teraz dokladac

    Ja mialem do piwnicy betonowe, polozylem na nich te z casto, a
    podstopnice(?) zrobilem z paneli. Same stopnie z paneli to pomylka. Stopnie
    musza byc solidne, zaoszczedzisz, a za rok (albo szybciej) wymienisz calosc
    na takie jak powiny byc.

  • 5. Data: 2010-02-05 13:40:19
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zastanawialem sie jeszcze nad uzyciem paneli podlogowych.
    > Pozatym nie poto dawalem za betonowe schody 5kPLN zeby teraz dokladac

    A to sie nie zrozumielismuy. Masz betonowe i chcesz tylko je oblozyc.
    Ja mysalem ze zrobic drewniane od podstaw

    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-02-05 13:52:42
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    wiadomoscinews:b8156b45-44e3-4e9f-bbb0-7568516fa428@
> [...]
    > musza byc solidne, zaoszczedzisz, a za rok (albo szybciej) wymienisz calosc

    z paneli nie chce robic bo sa za cienkie, myslalem o plycie
    laminowanej meblowej gr 18mm.
    Aby nie utracic laminatu chyba bede je lakierowal.
    tutaj znalzlem cos ciekawego
    http://www.e-manta.eu/forum/viewtopic.php?t=683

  • 7. Data: 2010-02-05 13:55:22
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 5 Lut, 14:52, Kudlaty <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > laminowanej meblowej gr 18mm.
    > Aby nie utracic laminatu chyba bede je lakierowal.

    acha podstopnice beda gipsowane i pomalowane na bialo. Czyli glownie
    zalezy mi na stopniach. Rodzina namawia mnie na plytki ale wole miec
    cos innego i taniego. Po pewnym czasie wymienialnego.

  • 8. Data: 2010-02-05 14:48:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
> [...]
    > laminowanej meblowej gr 18mm.
    > Aby nie utracic laminatu chyba bede je lakierowal.

    Nie wiem jak z wytrzymaloscia takiej plyty i jej powierzchnia. Plytki
    dupiate sa na schodach IMHO.

  • 9. Data: 2010-02-05 15:09:09
    Od: "Krzysztof L" <l...@o...pl>

    > z paneli nie chce robic bo sa za cienkie, myslalem o plycie
    > laminowanej meblowej gr 18mm.

    O takich materialach radze zapomniec, szkoda Twego czasu.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-02-05 16:49:33
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > acha podstopnice beda gipsowane i pomalowane na bialo. Czyli glownie
    > zalezy mi na stopniach. Rodzina namawia mnie na plytki ale wole miec
    > cos innego i taniego. Po pewnym czasie wymienialnego.

    Może po prostu oklej wykładziną dywanową ?
    Kilka razy widziałem takie. Wygląd jak i funkcjonalność na przyzwoitym
    poziomie. Schody takie mają ogromną zaletę w stosunku do innych - są bardzo
    ciche.