  • 1. Data: 2010-09-30 09:52:00
    Temat: Ściana przedkolankowa
    Od: rick207 <a...@a...pl>

    Witam.
    Murłata leży na wieńcu (ściana zewnętrzna) stropu poddasza. Dach
    dwuspadowy. W projekcie, w odległości 90 cm od murłaty jest ściana
    przedkolankowa. Zamierzam zrobić ją z płyt KG. Proszę o poradę jak
    zrobić wylewkę na poddaszu, ogrzewanie będzie podłogowe. Nie wiem, czy
    wylewkę robić do końca, tj do murłaty, czy tylko do przyszłej ściany
    przedkolankowej. W tym drugim przypadku jak ocieplić powstałą
    powierzchnię za tą ścianą przy założeniu, że chciałbym jakoś wykorzystać
    tą przestrzeń ( jakieś zabudowane szafki )
    Pozdrawiam.

    Rick

  • 2. Data: 2010-09-30 15:51:27
    Temat: Re: Ściana przedkolankowa
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 30-09-2010 o 11:52:00 rick207 <a...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > przedkolankowa. Zamierzam zrobić ją z płyt KG. Proszę o poradę jak
    > zrobić wylewkę na poddaszu, ogrzewanie będzie podłogowe. Nie wiem, czy
    Rób do końca, a od murłaty daj 5cm styro aby ci się mostek nie robił na
    wylece.

    --
    Pozdr
    JanuszK