  • 1. Data: 2010-09-29 21:54:54
    Temat: Palna wata szklana :D
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    No no, ze politycy potrafia klamac to wiemy, ale urzednicy .....
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zaskakujace-z
    nalezisko-w-sejmie,wid,12584062,wiadomosc_video.html
    ?ticaid=1af97&_ticrsn=3

  • 2. Data: 2010-09-29 22:26:56
    Temat: Re: Palna wata szklana :D
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 29 Wrz, 23:54, "Plumpi" <p...@o...pl> wrote:
    > No no, ze politycy potrafia klamac to wiemy, ale urzednicy
    .....http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zaskakuj
    ace-znalezisko-w-sejmi...

    Eee on mowi ze "tkanina" sie palila, tylko akurat w tym momencie
    operator robi zooma na welne :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2010-09-30 09:24:48
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Adam Szendzielorz napisał:
    .....http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zaskakuj
    ace-znalezisko-w-sejmi...

    > Eee on mowi ze "tkanina" sie palila, tylko akurat w tym momencie
    > operator robi zooma na welne :)

    Trochę później, 04:12 do 04.24.

    I 04:53 - co ta paniusia mówi, tryb postępowania ze zużytą flagą
    państwową jest ściśle określony - należy spalić.

    --
    Darek

  • 4. Data: 2010-09-30 11:51:28
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    ace-znalezisko-w-sejmi...

    > Eee on mowi ze "tkanina" sie palila, tylko akurat w tym momencie
    > operator robi zooma na welne :)

    To nie to miejsce. Posluchaj od 4 minuty :)

  • 5. Data: 2010-09-30 12:35:33
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

    > Uzytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    ace-znalezisko-w-
    sejmi...

    > To nie to miejsce. Posluchaj od 4 minuty :)

    Ja to zrozumialem nie jako, ze wata szklana sie pali lecz te worki, w ktorych
    ona byla zaaplikowana. A worki zapewne z wlokna szklanego nie byly tylko
    jakies jutowe czy konopne. No i ta wykladzina tez byla palna zatem w sumie
    facet, moze nie zbyt scisle sie wyrazil no bo przed mikrofonem nie zawsze
    wszystko wychodzi jak nalezy, ale o to, zeby twierdzil, ze wata szklana sie
    pali bym go nie posadzal.
    Tu w Hameryce byla produkowana welna mineralna i szklana nalepiana na
    foliowany cienka folia aluminiowa - papier. Byla to rownoczesnie bariera
    paronieprzepuszczalna i odbijajaca promieniowanie podczerwone zatem
    wspomagajaca izolacje termiczna samej welny.
    I co? Ano bylo kilka pozarow domow z przyczyn zapewne roznych ale adwokaci
    aby bronic wlascicieli zwalili wine na te folie na welnie. I od parunastu lat
    tej w sumie niezlej welny foliowanej aluminium w sklepach nie uswiadczysz.
    Aluminium, (za wyjatkiem bardzo drobnego pylu), tez nie jest palne ale sad byl
    innego zdania i produkcji tej welny zakazal. A pomimo stosowania welny
    nalepionej na bitumowanym papierze, juz bez tej blyszczacej folii aluminiowej,
    chalupy od czasu do czasu ale nadal sie pala.
    Pzdr.
    Tornad