  • 11. Data: 2009-01-06 15:31:21
    Temat: Re: Skladowanie drewna do kominka
    Od: mk <d...@t...pl>

    Mikolaj Rydzewski pisze:
    > Z reguly u nas bedzie to E.
    Czyli drewno najlepiej będzie wystawić na przeciąg i w słońce czyli S ;p

  • 12. Data: 2009-01-06 15:35:14
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Mikolaj Rydzewski pisze:
    > Niestety uczymy sie na swoich bledach.
    > Pocieszam sie tym, ze szukajac na spokojnie znajde jakas lepsza cenowo
    > oferte. No i juz bede mial gdzie je trzymac.

    Zeszłej zimy przerabiałem podobny problem.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 13. Data: 2009-01-07 07:02:16
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Rydzewski" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Pocieszam sie tym, ze szukajac na spokojnie znajde jakas lepsza cenowo
    > oferte. No i juz bede mial gdzie je trzymac.

    a ile płaciłes? i za jakie drzewo?

    ja latem 80 zł/m3 brzozy, tylko ze sam musialem pociac i porabac

    mar

  • 14. Data: 2009-01-07 10:18:26
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    Smerf wrote:
    > a ile płaciłes? i za jakie drzewo?
    >
    > ja latem 80 zł/m3 brzozy, tylko ze sam musialem pociac i porabac

    560zl za palete brzozy i 1.5 palety buka. Calosc to niecale 2.5 kubika.
    Buk suchy, brzoza troche mniej. Ladnie pociete i z dowozem.