  • 1. Data: 2011-01-03 22:06:07
    Temat: Solar dla Jana Werbinskiego alias Googlinskiego.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uszanowanie.

    Jan pisal, ze solar mu sie oplaci o ile bedzie kosztowal 3 - 4tys. zl.
    Znalazlem cos podobnego, co prawda nie miesci sie w zalozonym budzecie, ale
    jakby nie bylo jest blisko. Po rozliczeniu Vat'u wyjdzie lepiej.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2011-01-03 22:14:59
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > Znalazlem cos podobnego, co prawda nie miesci sie w zalozonym budzecie,
    > ale jakby nie bylo jest blisko. Po rozliczeniu Vat'u wyjdzie lepiej.

    DAWAJ WIĘC

  • 3. Data: 2011-01-03 22:55:29
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > DAWAJ WIĘC

    Ja bym wolal cos innego, ale Janek uparl sie na gotowe zestawy...

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2011-01-03 23:43:09
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    > Ja bym wolal cos innego, ale Janek uparl sie na gotowe zestawy...

    Tak tak, bardzo ciekawe te zestawy. Szczególnie podobają mi się te rurki po
    lewej. I design jaki ciekawy... ;->

    J.

  • 5. Data: 2011-01-03 23:52:12
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tak tak, bardzo ciekawe te zestawy. Szczególnie podobają mi się te rurki
    > po lewej. I design jaki ciekawy... ;->

    Nie wstawilem linku, ale jaja. Glupia cipa ze mnie sorry. :-)
    http://www.okazje.info.pl/okazja/dom-i-ogrod/galmet-
    08-942011.html

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2011-01-04 08:51:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie wstawilem linku, ale jaja.

    Myslalem, ze z rozmyslem podgrzewasz atmosfere ;-)