  • 11. Data: 2014-03-17 15:32:40
    Temat: Re: Spalanie ekogroszku na cały rok ile ton
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Mar 2014 08:50:44 +0100, Jan Koval napisał(a):

    > nie ważne jest czym palisz tylko co pozostaje po spaleniu.
    > Bo coś z tymi resztkami trzeba zrobić.

    Wg mnie to, co pozostaje, ma znaczenie tylko i wyłącznie w wymiarze jakości
    paliwa - jeśli dużo resztek, tzn węgiel był z kamieniem. Czyli dużo
    kamienia i strat ciepła z węgla na jego ogrzanie, i op tyle mniej węgla i
    ciepła.
    Odpady po spalaniu opału stałego przesiewa się i resztki wegla odkłada do
    spalenia, a żuzel i popiół zrzuca na drogę gospodarczą.