  • 1. Data: 2010-07-28 12:35:59
    Temat: Sposób na przemrożenia
    Od: "Adax" <A...@o...p>

    Jest w bloku loggia ok 2x2 m2 i problem z odłażącymi płatami farby... Ściany
    zamokły w lecie, a w zimie przemarzły i wszsytko odlatuje.
    Dowiedziałem się, że najlepszy sposób to ocieplenie styropianem -czy
    rzeczywiście? Może macie wypracowane metody? Pozdr!

  • 2. Data: 2010-07-28 20:39:00
    Temat: Re: Sposób na przemrożenia
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...p> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dowiedziałem się, że najlepszy sposób to ocieplenie styropianem -czy
    > rzeczywiście? Może macie wypracowane metody? Pozdr!

    Styropian albo welna z zewnatrz.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2010-08-01 08:10:24
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    > Styropian albo welna z zewnatrz.
    > Pozdro.. TK

    OK, dzięki! Wymiar to 231x181 cm, 2x drzwi i okno, więc do klejenia ok. 15
    m2.
    Rozumiem, że opiewany niżej klej Tytan EOS będzie najlepszy oraz styropian z
    felcem.
    Czy ździerać ze ścian te płaty farby i przemrożony tynk ? Czy dawać też
    siatkę i kołki?

    Mała loggia, więc przymieżam się sam do zrobienia tego -czy dam radę, bez
    wcześniejszych doświadczeń, czy lepiej wynająć pracownika? Ile taka sama
    robocizna może kosztować?

  • 4. Data: 2010-08-01 13:41:13
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Adax" <A...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > z felcem.
    > Czy ździerać ze ścian te płaty farby i przemrożony tynk ? Czy dawać też

    oczywiście. Do tego wysuszyć i zagruntować, bo odpadnie.

  • 5. Data: 2010-08-01 17:24:12
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

> [...]
    > Dowiedziałem się, że najlepszy sposób to ocieplenie styropianem -czy
    > rzeczywiście? Może macie wypracowane metody? Pozdr!

    Jak znam zycie w bloku (mieszkalem 20 lat) to zawilgocenia scian pochodzi
    zazwyczaj od srodka... Na wszelki wypadek sprawdz co jest za ta mokra sciana i
    przeanalizuj mozliwosc zawilgocenia nieszczelna instalacja wodna czy kanaliza.
    Dopiero jak przez dluzsy okres czasu sciana bedzie sucha mozesz ja izolowac.
    Najpierw znajdz i zlikwiduj zrodlo zawilgocenia. Przeciekajacy dach, rynna a
    nawet przepust rury czy czegos przez posadzke balkonu moze byc zrodlem
    wilgoci.
    Pzdr.
    Tornad