  • 1. Data: 2010-07-28 15:38:33
    Temat: instalacja przełącznika
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Cześć,

    zgubiłem instrukcję od przełącznika klawiszowego Legrand Cariva, ale
    widzę że nie ma w nim klasycznych zacisków na śrubki, tylko coś dziwnego:

    http://img697.imageshack.us/img697/9419/cariva.jpg

    Jak wcisnąć tam kable sterczące z puszki?

    --
    Filip.

  • 2. Data: 2010-07-28 16:05:22
    Temat: Re: instalacja przełącznika
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://img697.imageshack.us/img697/9419/cariva.jpg
    >
    > Jak wcisnąć tam kable sterczące z puszki?

    Dobrze napisałeś "wcisnąć".
    Z tyłu są otworki, w które dosłownie wciska się odizolowane przewody.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2010-07-28 16:10:59
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    W dniu 2010-07-28 18:05, wolim pisze:
    > Użytkownik "Filip Ozimek"<f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze napisałeś "wcisnąć".
    > Z tyłu są otworki, w które dosłownie wciska się odizolowane przewody.

    Faktycznie, szukałem możliwości wetknięcia przewodów z boku włącznika,
    mniej więcej tam gdzie w starym przełączniku wchodziły kable. Dziękuję
    za podpowiedź :D

    --
    Filip.