  • 1. Data: 2016-02-14 11:49:34
    Temat: Staw po zimie - Rośliny pływające zatonęły
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Po zimie wszystkie rośliny pływające (Pistie itd.) zatonęły. Co dalej?

    Czy wszystkie padły?
    Czy istnieje szansa na to że coś jeszcze żyje?
    Czy trzeba je teraz je wszystkie wyłowić? Jak to najlepiej zrobić? Oczko ma
    metr głębokości i ryby w środku.

  • 2. Data: 2016-02-14 19:58:20
    Temat: Re: Staw po zimie - Rośliny pływające zatonęły
    Od: n...@g...com

    W dniu niedziela, 14 lutego 2016 11:50:27 UTC+1 użytkownik rageofhonor napisał:
> [...]
    > Czy istnieje szansa na to że coś jeszcze żyje?
    > Czy trzeba je teraz je wszystkie wyłowić? Jak to najlepiej zrobić? Oczko ma

    Wiem, że np osoka tak ma - tj tonie i wiosną wypływa.

  • 3. Data: 2016-02-26 14:01:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <n...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Wiem, że np osoka tak ma - tj tonie i wiosną wypływa.

    Miałoby to sens z punktu widzenia przetrwania mrozów...
    Na dnie ma szansę większą niż na powierzchni nie uledz śmiertelnemu
    zamarznięciu.
    Ale nie znam się na tym - tak tylko sobie spekuluję :-)

  • 4. Data: 2016-02-26 18:24:36
    Od: n...@g...com

    W dniu piątek, 26 lutego 2016 14:01:37 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

    > uledz

    OMG

  • 5. Data: 2016-02-27 02:20:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <n...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > OMG

    :-)

  • 6. Data: 2016-03-05 11:03:12
    Od: Wędrowniczek <n...@n...eu>

    >Użytkownik "rageofhonor" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Po zimie wszystkie rośliny pływające (Pistie itd.) zatonęły. Co dalej?
    [...]

    Akurat pistia to jest roślina jednoroczna, więc na pewno padła.

    --
    Wędrowniczek

  • 7. Data: 2016-03-07 11:54:26
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Wędrowniczek" <n...@n...eu> napisał w wiadomości

    > [...]
    >
    > Akurat pistia to jest roślina jednoroczna, więc na pewno padła.

    Tylko co teraz dalej?

    Oczko dosyć głębokie. A nie chce mi się wypompowywać całej wody i wyciągać
    ryb.

  • 8. Data: 2016-03-07 12:06:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    rageofhonor pisze:

    > Tylko co teraz dalej?
    >
    > Oczko dosyć głębokie. A nie chce mi się wypompowywać całej wody
    > i wyciągać ryb.

    W takim razie kij w oko. Najlepiej taki zakończony siatką lub czymś
    podobnym. I powyciągać pozostałe po zimie złogi denne. Nawet tak
    mały akwen może być łatwiej zdobyć niż utrzymać.

    Jarek

    --
    Mamy rozkaz cię utrzymać,
    albo na dnie, na dnie twoim lec,