  • 1. Data: 2016-01-16 18:27:16
    Temat: Nareszcie prawdziwa zima
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Napadało u nas pełno śniegu - tak powyżej kostek przez co trudniej
    spacerowało się działkowymi alejkami przecierając szlak. Dziś od rana
    świeciło słoneczko i w jego promieniach śnieg skrzył się i chrzęścił pod
    nogami. Mrozu zaledwie kilka stopni.
    Kulki dla sikorek zostały wywieszone a łopata do odśnieżania wylądowała
    w bagażniku.
    Pozdrawiam adekwatnie Ja...cki

  • 2. Data: 2016-01-16 20:51:03
    Temat: Re: Nareszcie prawdziwa zima
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-16 o 18:27, Dirko pisze:
> [...]
    > nogami. Mrozu zaledwie kilka stopni.
    > Kulki dla sikorek zostały wywieszone a łopata do odśnieżania

    U nas dzisiaj, na Opolszczyźnie, też biała zima.
    Teraz -4 stopnie, a w dzień -1 do +1.
    Jutro idę na działkę, popatrzeć jak "pierzynka" okryła rośliny.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 3. Data: 2016-01-31 20:52:03
    Od: n...@g...com

    W dniu sobota, 16 stycznia 2016 20:51:04 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:

    > U nas dzisiaj, na Opolszczyźnie, też biała zima.
    > Teraz -4 stopnie, a w dzień -1 do +1.
    > Jutro idę na działkę, popatrzeć jak "pierzynka" okryła rośliny.
    >
    > Pozdrawiam Krycha.

    No i już po zimie.

  • 4. Data: 2016-01-31 21:29:09
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-01-31 o 20:52, n...@g...com pisze:

    > No i już po zimie.

    No i wystarczy :)
    Ja odliczam dni do wiosny...

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2016-01-31 21:47:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    wolim pisze:

    > No i wystarczy :)
    > Ja odliczam dni do wiosny...

    48. Mam to samo.

    Jarek

    --
    Tak więc na Nowy Rok ogrodnik wpada do ogrodu, any uprawiać glebę. Zabiera się
    do niej łopatą; po dłuższym wysiłku udaje mu się złamac łopate o ziemię twardą

  • 6. Data: 2016-02-01 09:44:49
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 31.01.2016 o 21:29, wolim pisze:

    > No i wystarczy :)
    > Ja odliczam dni do wiosny...

    To u nas jest na co liczyć. U mnie już tulipany nieśmiało kiełkują.

    Ewa

  • 7. Data: 2016-02-01 12:26:33
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > To u nas jest na co liczyć. U mnie już tulipany nieśmiało kiełkują.

    Hejka. A u mnie od rana biało ale śnieg znika w oczach.
    Pozdrawiam chwilowo Ja...cki

  • 8. Data: 2016-02-01 16:41:51
    Od: n...@g...com

    W dniu niedziela, 31 stycznia 2016 21:29:17 UTC+1 użytkownik wolim napisał:

    > No i wystarczy :)
    > Ja odliczam dni do wiosny...

    Hołk :-)

  • 9. Data: 2016-02-02 14:58:14
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Śnieg w nocy zniknął jak sen jaki biały. Trudno się dziwić gdy
    dziś w południe na termometrze działkowym było + 10 C. Cebulowe na wierzchu.
    Pozdrawiam niezimowo Ja...cki

  • 10. Data: 2016-02-02 23:12:43
    Od: n...@g...com

    W dniu wtorek, 2 lutego 2016 14:58:16 UTC+1 użytkownik Dirko napisał:
    > Hejka. Śnieg w nocy zniknął jak sen jaki biały. Trudno się dziwić gdy
    > dziś w południe na termometrze działkowym było + 10 C. Cebulowe na wierzchu.
    > Pozdrawiam niezimowo Ja...cki

    Ja tam mogę poczekać na wiosnę - pomarańcza mi zaczyna kwitnąć jak oszalała. Ale
    będzie zapach!