  • 1. Data: 2016-01-08 16:57:44
    Temat: off - drukarka i prośba...
    Od: Fiora <f...@o...pl>

    nie na temat, ale tu jest duży ruch -
    i przecież już kilka razy uzyskałam tu
    ogrodnicze rady, więc pytam uprzejmie:
    czy znacie grupę, gdzie mogłabym zapytać
    o problemy z drukarką (Brother) - może być angielska
    Pozdrawiam
    Fiora

  • 2. Data: 2016-01-08 17:18:10
    Temat: Re: off - drukarka i prośba...
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-01-08 o 16:57, Fiora pisze:
> [...]
    > ogrodnicze rady, więc pytam uprzejmie:
    > czy znacie grupę, gdzie mogłabym zapytać
    > o problemy z drukarką (Brother) - może być angielska

    Pytaj i tu...

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2016-01-08 18:22:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    wolim pisze:

    > Pytaj i tu...
    ...bez ogródek.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2016-01-08 19:48:32
    Od: wolim <n...@p...tu>

    > ...bez ogródek.

    Rzekłbym nawet, ze ma pole do popisu. I taka nasza rola, żeby jej
    odpowiedzieć :)

  • 5. Data: 2016-01-08 19:57:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    wolim pisze:

    > Rzekłbym nawet, ze ma pole do popisu. I taka nasza rola,
    > żeby jej odpowiedzieć :)

    To na pewno da owoce.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2016-01-08 20:05:08
    Od: Fiora <f...@o...pl>

> [...]
    > ogrodnicze rady, więc pytam uprzejmie:
    > czy znacie grupę, gdzie mogłabym zapytać
    > o problemy z drukarką (Brother) - może być angielska

    No i samoocena wam rośnie i rośnie....

  • 7. Data: 2016-01-08 20:22:13
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > To na pewno da owoce.
    Nie przesadzacie tak?
    Jacek

  • 8. Data: 2016-01-08 20:45:23
    Temat: Odp: off - drukarka i prośba...
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości grup
    > Nie przesadzacie tak?
    > Jacek

    Nie zawadzi przeszczepić trochę egzotycznej wiedzy na nasz grunt;-)

  • 9. Data: 2016-01-08 21:04:54
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 08.01.2016 o 16:57, Fiora pisze:
    > nie na temat, ale tu jest duży ruch -
    > i przecież już kilka razy uzyskałam tu
    > ogrodnicze rady, więc pytam uprzejmie:
    > czy znacie grupę, gdzie mogłabym zapytać
    > o problemy z drukarką (Brother) - może być angielska

    Wczoraj swojej zapuściłam czyszczenie, bo drukowała mi na biało. ;)
    Pomogło.

    Ewa

  • 10. Data: 2016-01-08 21:31:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Fiora pisze:

    > No i samoocena wam rośnie i rośnie....

    Samoocenę to ja, delikatnie mówiąc, zraszam.
    Ale tutaj, poza ogrodem, każdy zajmuje się
    swoją działką. Tacy od drukarek też mogą się
    trafić.

    --
    Jarek