  • 1. Data: 2019-11-16 20:22:36
    Temat: Straż miejska i śmieci
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl>

    Ostatnio Straż Wiejska zyskała nowe uprawnienia, mianowicie może wchodzić
    każdemu do domu pod pretekstem kontroli kotłowni i miejsca składowania
    opału, że niby będą sprawdzać czy się śmieciami nie pali,.czy drewno nie
    jest za mokre, jednym słowem uprawnienia NKWD i SS, za nie wpuszczenie grozi
    gara większa niż za morderstwo, być może SM ma też prawo zastrzelenia
    właściciela posesji utrudniającego wejście. Teraz SM może przyjść ci do domu
    o każdej porze dnia i nocy i zrobić kontrolę posesji i mieszkania i nie masz
    prawa odmówić. Wygląda to tak, jakby UB zmieniło nazwę na SM i dalej ci
    bandyci będą dostawać po 10 tyś zł pensji i emerytury z naszych pieniędzy.

  • 2. Data: 2019-11-16 21:43:43
    Od: e...@g...com

    Takie IRCH czyli Inspekcje Robotniczo Chłopskie.

  • 3. Data: 2019-11-16 22:22:20
    Temat: Re: Straż miejska i śmieci
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-11-16 o 20:22, SpiskowyMocny pisze:
> [...]
    > bandyci będą dostawać po 10 tyś zł pensji i emerytury z naszych pieniędzy.

    Przecież to wszystko na życzenie i dla dobra ludzi, którzy domagają się
    czystego powietrza.

  • 4. Data: 2019-11-18 19:02:57
    Temat: Re: Straż miejska i ?mieci
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Ustaw kodowanie, bo krzaczysz https://www.grzegorz.net/oe/config.php

    --
    Pozdr.
    T.

  • 5. Data: 2019-11-18 20:10:55
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, November 16, 2019 at 9:09:47 PM UTC+1, SpiskowyMocny wrote:
    >....czy drewno nie
    > jest za mokre,

    a to niby zakazane? przeciez jesli mokre lezy ladnie ulozone, to znaczy, ze sie suszy
    ;)

  • 6. Data: 2019-11-18 22:05:37
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 16.11.2019 o 20:22, SpiskowyMocny pisze:
    > Ostatnio Straż Wiejska zyskała nowe uprawnienia, mianowicie może wchodzić
    > każdemu do domu pod pretekstem kontroli kotłowni i miejsca składowania
    > opału,
    (...)
    no i jakby do mnie przyszli, to przywitam, wpuszczę, pozwolę sprawdzić,
    pogadam. To ich praca, zajmą mi mniej czasu niż telemarketer, albo
    pracownik banku z ofertą kredytu. Dla kogo to może być problem? No chyba
    tylko dla tych którzy są na bakier z prawem. W końcu... jaki jest sens
    ustanawiać jakiekolwiek prawa, skoro niema możliwości sprawdzenia czy
    zakaz/nakaz jest przestrzegany? Jak Ci coś ukradną, to złodzieja mają
    ścigać kulturalnie, zawiadamiając 3 dni wcześniej że wjadą na chatę
    paserowi?

    ToMasz

  • 7. Data: 2019-11-19 10:43:18
    Od: adam <a...@a...pl>

    Drony podobno mają niektóre SM, stają daleko i z jednego miejsca
    kontrolują pół wsi od razu.

  • 8. Data: 2019-11-20 17:56:42
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl>

    ToMasz napisał:
> [...]
    > zakaz/nakaz jest przestrzegany? Jak Ci coś ukradną, to złodzieja mają
    > ścigać kulturalnie, zawiadamiając 3 dni wcześniej że wjadą na chatę

    Tak, tak, przywitasz Gestapo i wypijecie kawkę w miłej atmosferze, naprawdę
    jesteś tak naiwny?

  • 9. Data: 2019-11-20 22:53:32
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 20 listopada 2019 18:44:36 UTC+1 użytkownik SpiskowyMocny napisał:

    > Tak, tak, przywitasz Gestapo i wypijecie kawkę w miłej atmosferze, naprawdę
    > jesteś tak naiwny?

    Ty spisek zdaje sie nie rozumiesz co to znaczy dla Polaka gestapo. Twoje porównanie
    jest żenujace i nie na miejscu.

    b.