  • 1. Data: 2019-11-16 19:57:52
    Temat: Gwinty calowe hydrauliczne
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl>

    Musiałem podłączyć jakąś rurę do kanalizacji i trzeba było coś kupić, więc
    zmierzyłem, kupiłem i wyszedł drobny problem, średnica wewnętrzna rury
    minimalnie za mała, więc kupuję rurę minimalnie większą o 1/4 cala i znowu
    zdziwienie, średnica wewnętrzna dużo za dużą, więc mierzę, mierzę i patrzę
    że te średnice nijak się nie mają do cali, więc dzwonię do sprzedawcy i się
    pytam a ten mi wytłumaczył że w rurach z gwintem podaje się średnicę gwintu
    w calach, tylko to nie są jakieś inne cale, konkretnie cale rurowe, lub
    hydrauliczne i oczywiście nie ma nic wspólnego z calami nie mają.
    Czy są może jeszcze jakieś inne cale, może cale murarskie, ciesielskie, czy
    elektryczne?
    Więc ktoś o co w tym chodzi i jaki ma to sens?

  • 2. Data: 2019-11-16 21:33:17
    Temat: Re: Gwinty calowe hydrauliczne
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 16 listopada 2019 21:10:04 UTC+1 użytkownik SpiskowyMocny napisał:
> [...]
    > elektryczne?
    > Więc ktoś o co w tym chodzi i jaki ma to sens?

    tu patrzysz
    https://www.sklep.hydron.com.pl/tabela-identyfikacji
    -gwintow

    załamujesz rece, i wzywasz fachowca który wie ze u ciebie to sa gwinty bsp :-)

    b.