  • 1. Data: 2010-07-24 16:15:41
    Temat: Szafka pod umywalkę a uszczelnienie.
    Od: Jarek <n...@w...pl>

    Witam!
    Mam banalne pytanie. Czym wypełnić przestrzeń między szafką od
    umywalki a podłogą oraz ściana, by nie dostawała się tam woda? Szafka
    stoi na podlodze, wykonana z płyty. Z powodu niewielkich krzywizn są
    tam 2 milimetrowe przestrzenie. Na podłodze jest terakota a na scianie
    glazura.
    Jarek

  • 2. Data: 2010-07-25 01:43:15
    Temat: Re: Szafka pod umywalkę a uszczelnienie.
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-07-24 18:15, Jarek pisze:
> [...]
    > stoi na podlodze, wykonana z płyty. Z powodu niewielkich krzywizn są
    > tam 2 milimetrowe przestrzenie. Na podłodze jest terakota a na scianie

    Silikonem.

  • 3. Data: 2010-07-25 12:43:14
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Użytkownik "Jarek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stoi na podlodze, wykonana z płyty. Z powodu niewielkich krzywizn są
    > tam 2 milimetrowe przestrzenie. Na podłodze jest terakota a na scianie

    Silikonem, ale takim specjalnym- odpornym na pleśnie- kupisz np w
    Castoramie.

    --
    Prawda, Prostota, Miłość

    Chiron

  • 4. Data: 2010-07-25 17:47:03
    Od: Jarek <n...@w...pl>

    On Sun, 25 Jul 2010 14:43:14 +0200, "Chiron" <c...@o...eu>
    napisał(a):

    >Silikonem, ale takim specjalnym- odpornym na pleśnie- kupisz np w
    >Castoramie.
    Dzięki :)
    Jarek

  • 5. Data: 2010-07-25 18:48:39
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jarek" <n...@w...pl> wrote in message

    > Dzięki :)
    > --
    > Pozdrawiam
    > Jarek

    Jest jeszcze elastyczna uszczelka - pasek z wałkowatym zgrubieniem z jednej
    strony, ułożony wzdłuż styku szczelnia go.

  • 6. Data: 2010-07-29 10:48:08
    Od: gary <g...@w...com>

    W dniu 2010-07-25 19:47, Jarek pisze:

    > Dzięki :)
    nie zdziw się jak na silikonie sanitarnym (antypleśniowym) pojawią się
    ogniska pleśni.
    średnio co parę lat pojawiają mi się takie czarne kropki które wycinam
    skalpelem i uzupełniam silikonem. jeżeli tego nie zrobię to rozrastają
    się do większych rozmiarów.

  • 7. Data: 2010-07-31 09:01:20
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Użytkownik "gary" <g...@w...com> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > średnio co parę lat pojawiają mi się takie czarne kropki które wycinam
    > skalpelem i uzupełniam silikonem. jeżeli tego nie zrobię to rozrastają się

    Hmm, może i tak- zbyt krótko mam coś takiego w WC (uszczelniona muszla przy
    podłodze). Może to kwestia silikonu- rozumiem, że Castorama nie ma "wysokich
    półek"- może jest jakiś godny polecenia silikon, który jest naprawdę
    pleśniobójczy?

    --
    Chiron

    Prawda, Prostota, Miłość.

  • 8. Data: 2010-07-31 13:32:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 Jul 2010 11:01:20 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
    > podłodze). Może to kwestia silikonu- rozumiem, że Castorama nie ma "wysokich
    > półek"- może jest jakiś godny polecenia silikon, który jest naprawdę

    Naprawdę wystarczy raz na dwa tygodnie spryskać sprajem preci wpleśni -
    jest tego kilka rodzajów, a ja ostatnio po mprostu nalewam ACE do atomizera
    po płynie do mycia okien i hajda. Po godzinie spłukać. Obowiązkowe
    wietzrenie podcas zabiegu, oczywiście. Pleśń pozegnałam - także tę rosnącą
    na i w silikonie - ACE nawet tę wrośniętą w silikon unicestwia.

  • 9. Data: 2010-07-31 18:07:20
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    .net...

> [...]
    > wietzrenie podcas zabiegu, oczywiście. Pleśń pozegnałam - także tę rosnącą
    > na i w silikonie - ACE nawet tę wrośniętą w silikon unicestwia.

    No tak, ale to nie w porządku. Płaciłem za najdroższy silikon- bo był
    "antypleśniowy". Skoro nie jest- to mnie oszukano.

    --
    Chiron

    Prawda, Prostota, Miłość.

  • 10. Data: 2010-07-31 21:14:30
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-07-31 20:07, Chiron wrote:
    > No tak, ale to nie w porządku. Płaciłem za najdroższy silikon- bo był
    > "antypleśniowy". Skoro nie jest- to mnie oszukano.

    Anty oznacza tu, ze plesn go zaczyna zrec o jakis tydzien pozniej niz
    ten plesniolubny....

    Pozdro

    Maseł