  • 1. Data: 2010-07-22 11:55:47
    Temat: materac modulia z tzw bultexu
    Od: andy <a...@o...pl>

    Kupiłem niedawno materac z pianki elastycznej o nazwie bultex. Zmiana
    materaca miała być dla mnie ulgą związaną z pewnymi problemami z
    kręgosłupem. Obsługa sklepu rozpływała się w zachwytach nad tym
    materacem, który będzie miał ponoć zbawienny wpływ na zdrowy sen przy
    moich dolegliwościach. Tani nie był. Już po tygodniu okazało się jaki
    to cud. Materac ugniatał się strasznie pomimo twardości H3. Wymiana
    stelaża na twardy (zalecany przez sklep) niewiele poprawiła sytuację.
    Po kolejnych dwóch tygodniach spanie na tym wynalazku okazało się
    gehenną. Moje dolegliwości pogłębiały się a każda noc była bardziej
    lub mniej nieprzespana. Efekt był taki, że wpadałem do środka tego
    materaca jak do hamaka. Wgniecenia, choć nie były widoczne jeszcze
    gołym okiem utworzyły duży obszar o bardzo zmniejszonej gęstości,
    który tworzył ukryte zagłębienia, raczej wielki dół. Żadna próba
    przemieszenia się ze środka na któryś z boków nie dawała rezultatu.
    Skutek był zawsze ten sam: staczałem się z powrotem na środek. Użycie
    poduszki pod głowę, choćby małej potęgowało efekt dołu. Wtedy różnica
    między poziomem oparcia głowy a reszty ciała była jeszcze większa.
    Skutek: silny ból odcinka szyjnego rano. Przestrzegam chętnych na
    poprawienie sobie komfortu spania, żeby dobrze zastanowili się nad
    nabyciem tego wynalazku. Możecie również przysporzyć sobie za swoje
    pieniądze (niemałe zresztą) dolegliwości zdrowotnych, domniemany
    komfort może przerodzić się w utrapienie. Szkoda też byłoby nerwów i
    użerania się z reklamacją. Z mojego bolesnego doświadczenia ten
    materac to wyjątkowa porażka. Gdybym wiedział, że takie to będzie
    remedium na moje problemy ze spaniem, to dalekim łukiem omijałbym te
    modulie i podobne bultexy. Zamieniam na sprawdzony materac
    kieszonkowy, odpowiednio unowocześniony.

  • 2. Data: 2010-07-22 15:43:35
    Temat: Re: materac modulia z tzw bultexu
    Od: witek <w...@e...com.pl>

    W dniu 22-07-2010 13:55, andy pisze:
> [...]
    > modulie i podobne bultexy. Zamieniam na sprawdzony materac
    > kieszonkowy, odpowiednio unowocześniony.

    No proszę. A ja już od czterech lat śpię na materacu z bultexu (Modulia
    H2) i bardzo go sobie chwalę. A najbardziej mi się podoba, że nie ma w
    środku żadnego żelastwa, które tylko czeka, żeby zaskrzypieć, albo mi
    się wbić znienacka w żebra. Wiem, że pewnie dobre materace kieszonkowe
    nie robią takich numerów, ale mam uraz z poprzedniego materaca, który
    był bonelowym żelaźniakiem.

    Witek

  • 3. Data: 2010-07-22 16:41:07
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "witek" <w...@e...com.pl> wrote in message

> [...]
    > wbić znienacka w żebra. Wiem, że pewnie dobre materace kieszonkowe nie
    > robią takich numerów, ale mam uraz z poprzedniego materaca, który był

    Przejdź na karimatę, stelażem może być podłoga - czyli sypialnia w stylu
    japońskim.