    From: witek <w...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: materac modulia z tzw bultexu
    Date: Thu, 22 Jul 2010 17:43:35 +0200

    W dniu 22-07-2010 13:55, andy pisze:
    > Kupiłem niedawno materac z pianki elastycznej o nazwie bultex. Zmiana
    > materaca miała być dla mnie ulgą związaną z pewnymi problemami z
    > kręgosłupem. Obsługa sklepu rozpływała się w zachwytach nad tym
    > materacem, który będzie miał ponoć zbawienny wpływ na zdrowy sen przy
    > moich dolegliwościach. Tani nie był. Już po tygodniu okazało się jaki
    > to cud. Materac ugniatał się strasznie pomimo twardości H3. Wymiana
    > stelaża na twardy (zalecany przez sklep) niewiele poprawiła sytuację.
    > Po kolejnych dwóch tygodniach spanie na tym wynalazku okazało się
> [...]

    No proszę. A ja już od czterech lat śpię na materacu z bultexu (Modulia
    H2) i bardzo go sobie chwalę. A najbardziej mi się podoba, że nie ma w
    środku żadnego żelastwa, które tylko czeka, żeby zaskrzypieć, albo mi
    się wbić znienacka w żebra. Wiem, że pewnie dobre materace kieszonkowe
    nie robią takich numerów, ale mam uraz z poprzedniego materaca, który
    był bonelowym żelaźniakiem.

    Witek