  • 471. Data: 2021-05-04 15:34:13
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 04.05.2021 o 13:22, ddddddddddddd pisze:

    > dla mnie bez znaczenia, skoro na grypę się nie szczepiłem, to na
    > następnego wirusa z podobnymi objawami szczepić też się nie będę.
    > Według mnie panika jest na wyrost i jedynie tworzy nacisk na
    > szczepienia. Gdyby w takim tempie jak te szczepienia sprawdzano które
    > z obecnie dostępnych leków mogą pomóc, lub niedobór jakich substancji
    > zwiększa ryzyko ciężkiego przejścia, to już dawno byśmy o tym
    > zapomnieli. A może nie, bo telewizja dalej by straszyła...

    No ok, ale pytałam o co innego - co musiałoby się stać, byś uznał lek za
    dobrze przebadany?

    > heheh, wszelkie skutki niepożądane są zamiatane pod dywan. na fb była
    > grupa osób ze skutkami ubocznymi po szczepieniu (>100.000 członków) -
    > trąbili o tym w tv tak samo jak o 100.000 pozytywnych testów

    Wiesz co, Ty się powołujesz na jakąś nieistniejącą grupę z FB, która być
    może i była i być może ją zamknęli, ale raczej teraz nie dociekniemy
    dlaczego. Natomiast ja bez problemu sobie ściągnęłam z netu ponad
    60-stronicowy raport ze skutkami ubocznymi po szczepieniach wykonanych
    między grudniem a marcem w UK. Jedną tylko szczepionką! O innej jest
    podobny raport. I tak to wygląda dyskusja o zamiataniu pod dywan.

    Efektów ubocznych owszem w tym raporcie sporo, co mnie wcale nie dziwi.

    > https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMp2015897
    >
    > Nawet w najgorszym momencie pandemii procent
    >
    > podaj źródło

    Na bieżąco śledziłam podawane w mediach dane o tym, ile było wykonanych
    testów i ile z nich z pozytywnym wynikiem. I w apogeum pandemii
    wychodziło ok. 25%. Można to pewnie gdzieś sprawdzić.

    Ciekawi mnie natomiast źródło Twoich rewelacji dotyczących 93%.

    --

    Ewa

  • 472. Data: 2021-05-04 16:05:24
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 04.05.2021 o 15:34, FEniks pisze:

    > Na bieżąco śledziłam podawane w mediach dane o tym, ile było
    > wykonanych testów i ile z nich z pozytywnym wynikiem. I w apogeum
    > pandemii wychodziło ok. 25%. Można to pewnie gdzieś sprawdzić.

    W apogeum ok. 30-35%. Przy czym trzeba brać poprawkę na w ogóle małą
    liczbę wykonywanych testów w porównaniu z innymi krajami. Obecnie to
    kilka procent:

    https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-pol
    sce,testy-na-covid-19-w-polsce---aktualizacja-,artyk
    ul,58274591.html

    > Ciekawi mnie natomiast źródło Twoich rewelacji dotyczących 93%.

    Podtrzymuję.

    --
    Ewa

  • 473. Data: 2021-05-04 18:36:38
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-05-04 o 13:22, ddddddddddddd pisze:

    > heheh, wszelkie skutki niepożądane są zamiatane pod dywan. na fb była
    > grupa osób ze skutkami ubocznymi po szczepieniu (>100.000 członków) -
    > trąbili o tym w tv tak samo jak o 100.000 pozytywnych testów

    To znaczy co?

    Skrzyknęły się wszystkie osoby, które zmarły po szczepieniu?

    A może ci, którym cycki wyrosły na plecach i penisy na czole?

    Jakież to "skutki uboczne" kwalifikują się do tego, aby robić aferę i
    szerzyć panikę oraz spiskować?

    Obrzęk w miejscu wkłucia, ból ręki, podwyższona temperatura, ból głowy,
    ból mięśni, ogólne osłabienie, senność, zawroty głowy, kaszel, duszności?

    Co jeszcze?

    U mnie po szczepionce zero reakcji do następnego dnia. Tylko troszkę
    bolał mięsień w miejscu wkłucia. Dopiero mną sponiewierało po południu
    następnego dnia po przyjęciu szczepionki. Ból głowy, stan podgorączkowy,
    ogólne osłabienie, ból mięśni i stawów, złe samopoczucie i rozbicie. Ale
    kolejnego dnia już wszystko OK. Pozostał tylko obolały i lekko
    spuchnięty mięsień w który było wkłucie.

    Uważasz, że powinienem przystąpić do tej gruby FB umarlaków i osób z
    cyckami na plecach i penisami na czole?

    To wszystko co wymieniłem to są efekty pożądane po szczepieniu, które
    powinny się pojawić w różnej konfiguracji i w różnym nasileniu i
    świadczą o prawidłowej reakcji układu immunologicznego. Im szybciej
    wystąpią reakcje i im będą dotkliwsze tym lepiej. Nie piszę tu o
    wstrząsie anafilaktycznym, które zdarzają się niezwykle rzadko, a jeżeli
    występują to w przeciągu do jednej godziny od podania szczepionki i nie
    są efektem podania samej szczepionki, ale reakcji organizmu na któryś ze
    składników. Dlatego po podaniu szczepionki, osoba musi odczekać godzinę
    w punkcie szczepień, który jest wyposażony w preparaty przeciwwstrząsowe.

    Problemem przy szczepionkach może być tylko brak jakichkolwiek symptomów
    czy reakcji, bo świadczy to o tym, że układ odpornościowy jest bardzo
    słaby. Nie reaguje w prawidłowy sposób i nie broni organizmu.

    > ostatnio sprawdzałem stronę rządową (UK), ewidentnym objawem jest
    > m.in. 3x kaszel w 24 godziny.... qrwa, ludzie już zapomnieli, że
    > kaszleli wcześniej (mieli też gorączkę czy utratę smaku) i wtedy mieli
    > to w dupie?

    Covid to nie grypa. Ludzie, którzy bagatelizowali tę chorobę są mocno
    doświadczani. Umierają w szpitalach pod tlenem i respiratorami.
    Wychodząc ze szpitala nierzadko są wrakami ludzi, często wymagającymi
    przeszczepów płuc.

  • 474. Data: 2021-05-04 18:49:01
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 04.05.2021 13:09 you wrote:

    > Jeśli np. ktoś jest chory na cukrzycę, zachoruje na covid i umrze,
    > to Twoim zdaniem co było przyczyną zgonu? Cukrzyca?

    A to już na cukrzycę się nie umiera?
    Aaaa, zapomniałem. Zamknęli wszystkie oddziały, bo ludzie tylko na Covid
    chorują.

    --
    Pete

  • 475. Data: 2021-05-04 18:52:09
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 14:34, FEniks pisze:

    > No ok, ale pytałam o co innego - co musiałoby się stać, byś uznał lek za
    > dobrze przebadany?

    musiałby nie być w fazie testowej i nie być wciskany na siłę przez
    media. Jak ze wszystkim - jak ktoś pisze mi maila, że włamano mi się na
    konto albo ma dla mnie 100zł, zapala mi się czerwona lampka i rezygnuję
    z dalszego czytania. Jak ktoś wciska szczepionkę jako jedyne rozwiązanie
    na grypę, albo twierdzi, że będę szczęśliwy jak w ciągu kilku lat
    zabierze moje oszczędności, to rezygnuję z uczestnictwa

    > Wiesz co, Ty się powołujesz na jakąś nieistniejącą grupę z FB, która być
    > może i była i być może ją zamknęli, ale raczej teraz nie dociekniemy
    > dlaczego.

    była na pewno, nawet udało mi się do niej dostać... kilka godzin przed
    zamknięciem (to było kilka dni temu). Niestety nie miałem czasu i nic
    nie zdążyłem tam przeczytać

    no przecież podałem ci linka powyżej

    Lukasz

  • 476. Data: 2021-05-04 18:56:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 04.05.2021 13:03 you wrote:

    > Nie, ale czy to coś zmienia?

    Oczywiście. Od startu połowa populacji nie ryzykuje zakrzepicą.

    Niestety nie ma tego komfortu w przypadku szczepień.

    > Jasne. I Ty też masz wybór, nie musisz się szczepić.

    Na Covid formalnie _jeszcze_ nie.
    Ale nieformalnie, jeśli wprowadzą segregację ze względu na obecność
    przeciwciał, to pojawią się miejsca "nur für geimpften" i inne szykany.

    No i na wiele innych chorób już niestety szczepienia są obowiązkowe (nie
    chodzi wyłącznie o mnie).

    --
    Pete

  • 477. Data: 2021-05-04 18:59:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 04.05.2021 13:11 you wrote:

    > No choćby ta zacytowana. O ile jeszcze nad tym panujesz.

    Skoro potrafiłaś znaleźć raport NOP z UK, to wierzę że znajdziesz też
    analogiczny raport po polsku na stronie gov.pl.
    Dasz radę, wierzę w ciebie.

    A potem mam nadzieję wyciągniesz odpowiednie wnioski.

    --
    Pete

  • 480. Data: 2021-05-04 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Rozumiesz jak ci wygodniej.

    Nie, patrze co sie działo i wyciagam wnioski.

    > Moim zdaniem zgony Covid są przeszacowane. Wystarczy pozytywny
    > wynik Covid i już zgon trafia jako Covid.

    > Zagrałbyś w rosyjską ruletkę gdybyś nie musiał?
    > Przychodzi ktoś i ci proponuje zakręcenie bębenkiem a jak wygrasz,
    > co to może w przyszłości nie zachorujesz na Covid.

    Nie posadzam cie o nieznajomosc prawdopodobienstwa.
    Ale zaczynam miec watpliwości...

    > http://pics.rsh.ru/img/Screens3576_jdl3tugg.jpg

    I jakie wnioski z tego wyciagasz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 479. Data: 2021-05-04 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > nie wiem czy dużo.

    No ale to bardzo ważne.
    Podasz jakies przykłady?

    > Całkiem sporo już widziałem, problem w tym, że
    > z fb, yt itp takie głosy szybko są usuwane, nagranie się pojawia i
    > w kilka godzin czy max kilka dni znika, dowiedzieć się o nich
    > możesz tylko na zamkniętych grupach, które jeszcze nie są
    > moderowane, co najwyżej w całości usuwane - tak jak grupa
    > poszkodowanych szczepionką która miała ponad 100.000 użytkowników
    > (ale chyba większość to drobne skutki uboczne, nie zdążyłem się
    > zapoznać bo skasowali kilka godzin po moim przystąpieniu)

    W stanach pojawił sie na poczatku szczepien wielki zgiełk bo podano ze
    iles tysiecy osób po szczepionce było hospitalizowanych.
    Potem sie okazało ze tak naprawde po prostu wzieło sobie wolne po
    szczepionce.
    Fakt jest faktem ze dosc czesto reakcja organizmu na te szczepionki
    (głownie astra ale inne tez) zdarza sie dosc czesto przy czym 1-2
    dniowe objawy przypominajace przeziebienie to nie jest chyba NOP o
    którym warto byłoby rozmawiac w kontekscie odchecania od szczepionek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 478. Data: 2021-05-04 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > No ale jaki ma to związek z tym aby każdy dbał o siebie sam?

    No własnie taki ze nie da sie dbac o siebie bo nawet jak sie
    zaszczepisz to szczepionka ma duzo mniejsza skutecznosc niz 100%.
    Ale czym wiecej osób sie zaszczepi tym masz mniejsza szanse ze osoba
    bez odpornosci spotka chora osobe bez odpornosci.

    > Zaszczepiłbyś się na odrę?
    > Ja pewnie tak.

    W jakim sensie czy bym sie zaszczepił?

    > Co konkretnie?

    Miałes w nastepnym zdaniu ale postanowiłes wyciac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia