  • 461. Data: 2021-05-04 13:00:31
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 04.05.2021 o 10:17, ddddddddddddd pisze:

    > Chyba nie co do szczepień, a co do eksperymentalnego wstrzykiwania nie
    > przebadanej do końca substancji.

    A w którym momencie Ty osobiście uznałbyś substancję za w pełni
    przebadaną? Za 20 lat, kiedy już zapomnimy o tej pandemii, a przyjdą z
    pewnością następne?

    Przecież szczepionki p/covid przeszły wszystkie 3 etapy badań. W dodatku
    teraz te szczepienia są pod totalnym obstrzałem mediów, sceptyków, pod
    lupą medyków itd. Myślę, że na niewielu lekach obecnie skupia się taka
    uwaga i w związku z tym możliwość wychwycenia najdrobniejszych nawet
    efektów niepożądanych.

    > Wcale się nie dziwię, że dr uważa testy za niepotrzebne, skoro mogą
    > być nawet w 93% fałszywie pozytywne

    A skąd taka informacja, że testy są w 93% fałszywie pozytywne? Wyssane z
    palca jak sądzę. Nawet w najgorszym momencie pandemii procent
    pozytywnych testów z ogółu wykonanych nie przekraczał ok. 25%.

    Miałeś w ogóle kiedyś taki test? Ja miałam dwukrotnie i wyszedł mi
    negatywny. Podobnie moi bliscy, przy czym mój mąż testowany jest co
    tydzień.

    Słyszałam natomiast o wielu przypadkach fałszywie negatywnych testów,
    nawet pomimo ewidentnych objawów.

    --
    Ewa

  • 462. Data: 2021-05-04 13:01:21
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 30.04.2021 o 19:46, Myjk pisze:
    > Aha, to było jakieś twoje alterego. Nie wpadłem na to, wybacz. Napiszesz w
    > końcu konfederacie, jak ty lub twoja partia ma pomysł na pandemię? Czy jak
    > zwykle schowasz głowę w piasek?

    Przecież pisałem już o tym :-)

    Jeśli interesuje Myjka konfederacja to niech zacznie przeglądać net.
    Telewizor powie Myjkowi mniej więcej tyle, ile już wie na ich temat.
    Napisałbym, że nie wie NIC ale Myjk jest zdezinformowany a więc ma
    wiedzę wręcz ujemną!
    LOL

    PS
    Hint - przestudiuj to co o walce z pandemią piszą lekarze: P. Kuna, Z.
    Martyka, P. Basiukiewicz

  • 463. Data: 2021-05-04 13:03:18
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 04.05.2021 o 11:13, Pete pisze:

    > Przez mężczyzn też?

    Nie, ale czy to coś zmienia?

    > Są inne metody. Jest wybór.

    Jasne. I Ty też masz wybór, nie musisz się szczepić.

    --

    Ewa

  • 464. Data: 2021-05-04 13:04:58
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 03.05.2021 o 23:27, Budzik pisze:
    > Z tymi grupami priorytetowymi to tez jest roznie.
    > Przypominam ze jeszcze w drugiej połowie marca nie wszyscy chetni z
    > grupy 0 byli zaszczepieni pierwsza dawka...
    >
    > Dodatkowo podobno nie moga sie doliczyc 2mln szczepionek - słuchałem
    > kilku wywiadów z politykami i na pytanie o te 2mln szczepionek kazdy
    > udzielał wymijajacej odpowiedzi.

    No niestety, u nas nawet coś takiego jak szczepienie jest wykorzystywane
    do politycznych gierek, a może nawet zwykłej korupcji.

    --
    Ewa

  • 465. Data: 2021-05-04 13:09:53
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 04.05.2021 o 11:11, Pete pisze:

    > Rozumiesz jak ci wygodniej.
    > Moim zdaniem zgony Covid są przeszacowane. Wystarczy pozytywny wynik
    > Covid i już zgon trafia jako Covid.

    Jeśli np. ktoś jest chory na cukrzycę, zachoruje na covid i umrze, to
    Twoim zdaniem co było przyczyną zgonu? Cukrzyca?

    --
    Ewa

  • 466. Data: 2021-05-04 13:10:13
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 02.05.2021 o 17:44, Myjk pisze:
    > Sun, 02 May 2021 15:12:18 +0200, Pete

    > Póki co to wy, antyszczepionkowcy, zrównujecie ludzi z karaluchami
    > twierdząc że szczepionki nie ratują życia ludzi. Gdybyś miał za grosz
    > logiki oraz chęci i sprawdził sobie ile istnień ludzkich uratowały
    > szczepionki (obowiązkowe!) które piętnujesz to byś

    LOL
    Szczególnie te szczepionki, nad którymi koniec badań wyznaczono na
    końcówkę 2023 r.
    Co i rusz czytam art. o wycofywaniu się przez rządy ze szczepień

    https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C863713%2Cnauko
    wcy-wstrzymanie-stosowania-astrazeneki-w-holandii-sp
    owodowalo-smierc

    A dziś czytam, że Dania wyklucza szczepionkę od Johnson & Johnson.

    Niech sobie Myjk tę swoją "logikę i chęć" stosuje na własnej rzyci.

    > nie musiał lizać jajek
    > swojemu klakierowi.

    Niech Myjk swoje zwyczaje zostawia dla siebie.
    Fuj... co za dzban...

  • 467. Data: 2021-05-04 13:11:39
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 04.05.2021 o 11:31, Pete pisze:

    > To wracając już do sedna.

    > Ponownie zapytam.
    > Gdzie jest ta głupota albo nieprawdziwa informacja?

    No choćby ta zacytowana. O ile jeszcze nad tym panujesz.

    --

    Ewa

  • 468. Data: 2021-05-04 13:19:08
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 30.04.2021 o 18:49, Ghost pisze:
    > Zaszczepienie sporej większości daje gwarancje istotnego wytłumienia. I
    > tylko zaszczepienie.

    Wirus mutuje i szczepionki często nie są niestety odpowiednie.
    Pomimo wysokiej liczby zaszczepionych osób w Chile, ilość zakażeń wciąż
    utrzymują się na wysokim poziomie:

    https://www.youtube.com/watch?v=EHAx0p2EXis

    p. Szczawiński twierdzi, że epidemia w PL się skończyła i zasługą jest
    *przechorowanie* a szczepionki pomogły nieznacznie:

    https://www.onet.pl/?utm_source=duckduckgo.com_viasg
    _medonet&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automat
    ic&srcc=ucs&pid=3bd92853-d6f6-4d30-8c0e-7a9e3a5c991b
    &sid=4e9b6959-4f88-4e8b-9613-65de7438fe5a&utm_v=2

  • 469. Data: 2021-05-04 13:22:41
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 12:00, FEniks pisze:

    > A w którym momencie Ty osobiście uznałbyś substancję za w pełni
    > przebadaną? Za 20 lat, kiedy już zapomnimy o tej pandemii, a przyjdą z
    > pewnością następne?

    dla mnie bez znaczenia, skoro na grypę się nie szczepiłem, to na
    następnego wirusa z podobnymi objawami szczepić też się nie będę.
    Według mnie panika jest na wyrost i jedynie tworzy nacisk na
    szczepienia. Gdyby w takim tempie jak te szczepienia sprawdzano które z
    obecnie dostępnych leków mogą pomóc, lub niedobór jakich substancji
    zwiększa ryzyko ciężkiego przejścia, to już dawno byśmy o tym
    zapomnieli. A może nie, bo telewizja dalej by straszyła...

> [...]
    > lupą medyków itd. Myślę, że na niewielu lekach obecnie skupia się taka
    > uwaga i w związku z tym możliwość wychwycenia najdrobniejszych nawet

    heheh, wszelkie skutki niepożądane są zamiatane pod dywan. na fb była
    grupa osób ze skutkami ubocznymi po szczepieniu (>100.000 członków) -
    trąbili o tym w tv tak samo jak o 100.000 pozytywnych testów

    https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMp2015897

    Nawet w najgorszym momencie pandemii procent
    > pozytywnych testów z ogółu wykonanych nie przekraczał ok. 25%.

    podaj źródło

    > Miałeś w ogóle kiedyś taki test? Ja miałam dwukrotnie i wyszedł mi
    > negatywny. Podobnie moi bliscy, przy czym mój mąż testowany jest co
    > tydzień.

    nie, nie robię testów, bo nadal celebruję chorobę potocznie zwaną
    przeziębieniem grypą a nie nową jedyną śmiercionośną zarazę

    > Słyszałam natomiast o wielu przypadkach fałszywie negatywnych testów,
    > nawet pomimo ewidentnych objawów.

    ostatnio sprawdzałem stronę rządową (UK), ewidentnym objawem jest m.in.
    3x kaszel w 24 godziny.... qrwa, ludzie już zapomnieli, że kaszleli
    wcześniej (mieli też gorączkę czy utratę smaku) i wtedy mieli to w dupie?

    Lukasz

  • 470. Data: 2021-05-04 13:23:35
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 30.04.2021 o 21:00, Budzik pisze:

    > Wezmy za przykład szczepionki na odre - ta chorobe dało sie
    > wyeliminowac praktycznie do zera pomimo tego ze szczepionka nie jest
    > idealna i wcale nie daje 100% pewnosci.

    No ale jaki ma to związek z tym aby każdy dbał o siebie sam?
    Zaszczepiłbyś się na odrę?
    Ja pewnie tak.

    > To o czym piszesz to typowe pierdolenie

    Co konkretnie?