  • 861. Data: 2021-07-31 22:40:26
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 31 lipca 2021 o 21:23:55 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    zachorować bo mogę być w grupie tych co u nich szczepionka nie działa. Mogę być
    również w grupie że żeby skały srały to nie zachoruje. Wiem również że są ludzie
    którzy nigdy nie będą mogli być zaszczepieni. To na przykład ludzie po przeszczepach.
    Leki biorą znoszą u nich odporność. Tylko dlatego przeszczepy nie są odrzucane.

    odporność to umierają. I żeby ich uchronić to wystarczy w ich obecności mieć
    maseczkę. Oni będą ją mieli na 100% ale to za mało. I taki bandyta jak ty chwali się
    że nie nosi maseczki i stanowi śmiertelne zagrożenie dla innych. W tej chwili na
    grupie jest dwóch bandytów.

    wista wio łapie we wnyki zwierzęta i je zabija , na dodatek w czasie kiedy mają
    młode.

    tym jak swoim śmierdzącym gównem i rzygami oddechem zarazisz wirusem bo nie miałeś
    maseczki i też umrze. Życzę ci powtórnego zarażenia i ciężkiego przechorowanie.
    > Zenusiu my wszyscy wiemy, że cierpisz na koprofagię i zespół przeżuwania.
    >
    > Jeżeli nie widzisz różnicy między zadźganiem przez inną osobę, a chorobą
    > na własne życzenie to powinno się ciebie odizolować od społeczeństwa, bo
    > stanowisz poważne zagrożenie.
    >
    > Przyczyny twoich zaburzeń można się doszukiwać w ubeckiej przeszłości.
    Nie ma żadnej różnicy bandyto debilu czy kogoś zadzgasz nożem czy zarazisz
    potencjalnie śmiertelna choroba. Na każdym sklepie napisane że wejść można tylko w
    maseczce. A ty skurwysynu chwalisz się że masz to w dupie. Życzę ci żebyś ciężko
    drugi raz zachorował. Jak wchodzę do sklepu to zakładam maseczkę. Żaden wstyd i
    dyskomfort. Z maseczka wiem że zrobiłem wszystko żeby się nie zarazić i żeby ochronić
    innych gdybym był zarażony i o tym nie wiedział. W twoim bandyckim łbie takie
    postępowanie się nie mieści. I pamiętaj debilu o ile możliwe żeby debil zapamiętał.
    Realna skuteczność szczepionek to ok 70%. 30% jeśli nie będzie się chroniło
    maseczkami i odkażaniem rąk moze zachorować.
    Ponieważ jesteś menda jakich malo i za jakiś czas możesz skasować swój wpis to na
    taka okoliczność cytuje go żebyś nie dał rady
    Cytat, autor użytkownik menda jakich mało.
    "Obecnie żyję tak, jakby covid dla mnie nie istniał. Wchodząc do sklepu
    nie zakładam maseczki i wali mnie to czy ktoś ją zakłada czy też nie."

  • 862. Data: 2021-08-01 00:39:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 31 lipca 2021 o 21:48:46 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > To, że ktoś się nie chce zaszczepić to jest tylko i wyłącznie jego
    > problem jak zachoruje.
    > Koło
    > Co innego było, kiedy nie było szczepionek. Wtedy chroniliśmy się nosząc
    > maseczki, bo nie było innej, skuteczniejszej metody. Obecnie każdy kto
    > chce może się zaszczepić. Ktoś, kto nie chce się zaszczepić decyduje nie
    > tylko o sobie, ale także naraża innych którzy się nie zaszczepili lub
    > zaszczepić się nie mogą. Ci, którzy się zaszczepili stwarzają znikome
    > zagrożenie zakażenia dla tych niezaszczepionych.
    Pijani kierowcy też stanowią znikome zagrożenie. Przy pijanych kierowcach islamscy
    bojownicy nożownicy to margines marginesów.

  • 863. Data: 2021-08-01 09:13:00
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-31 o 15:22, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
    /.../
> [...]
    maseczki i też umrze. Życzę ci powtórnego zarażenia i ciężkiego przechorowanie.

    oby twoje marzenia się spełniły! obyś żył długo i dogorywał we wlasnych
    odchodach. ;-)))

    no co krisy, janusze i inni poplecznicy zenusia? jak sie wam podoba ten
    styl?

    --
    Runt

    Thanks for visiting and have a fantastic day!

  • 864. Data: 2021-08-01 09:13:06
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-31 o 21:48, Uzytkownik pisze:
    > Ci, którzy się zaszczepili stwarzają znikome
    > zagrożenie zakażenia dla tych niezaszczepionych.

    mylisz sie. szczepionka nie chroni przed zakażeniem.

  • 865. Data: 2021-08-01 09:41:54
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-08-01 o 09:13, Runt pisze:

    > mylisz sie. szczepionka nie chroni przed zakażeniem.

    Jeśli przyjmiemy, co podobno dowiedziono, że zaszczepieni lżej
    przechodzą chorobę lub nawet nie mają objawów, to są z tego powodu
    większym zagrożeniem dla innych niż nie szczepieni, którzy chorują obłożnie.

  • 866. Data: 2021-08-01 10:50:51
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Nie ma żadnej różnicy bandyto debilu czy kogoś zadzgasz nożem czy zarazisz
    potencjalnie śmiertelna choroba.

    Sam jesteś ubeckim bandytą.

    > Na każdym sklepie napisane że wejść można tylko w maseczce.

    I co z tego debilu, że jest napisane na każdym sklepie skoro te napisy
    wymyślił prawodawca. Tak samo jak prawodawca wymyślił noszenie maseczek.
    Ale ten sam prawodawca twierdzi, że ja nie muszę nosić maseczki, bo
    rozporządzenie jednoznacznie określa, że osoby z chorobami układu
    oddechowego (m.in. z astmą) nie muszą ich zakładać.

    Niebawem z noszenia maseczek będą zwolnieni wszyscy ozdrowieńcy oraz
    wszyscy zaszczepieni i to jest zdrowe podejście do tej pandemii.

    > A ty skurwysynu chwalisz się że masz to w dupie. Życzę ci żebyś ciężko drugi raz
    zachorował.

    Niemożliwe, bo już 2 razy chorowałem. Przy czym ten drugi raz był już
    bardzo łagodny. Ja natomiast tobie życzę żebyś zachorował, wylądował w
    szpitalu i żeby dla ciebie zabrakło osocza krwi pobieranych od takich
    jak ja.

    > Jak wchodzę do sklepu to zakładam maseczkę. Żaden wstyd i dyskomfort.

    I tak ma być. Ty masz obowiązek zakładać maseczkę na ryj i masz ją mieć
    założoną zawsze, kiedy wchodzisz do sklepu. Ja nie mam takiego obowiązku
    i to ja decyduję czy ją założę czy też nie, bo tak stanowi prawo.

> [...]
    > Ponieważ jesteś menda jakich malo i za jakiś czas możesz skasować swój wpis to na
    taka okoliczność cytuje go żebyś nie dał rady

    Popisujesz się i chcesz pokazać jaki to jesteś wspaniały i pomocny dla
    społeczeństwa, a tak naprawdę jesteś zwykłą kanalią, która gdyby nie
    groźba więzienia to byś ludzi żywcem zarzynał byle byli tylko skrępowani
    i skuci.

  • 867. Data: 2021-08-01 11:28:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 1 sierpnia 2021 o 10:50:54 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    > społeczeństwa, a tak naprawdę jesteś zwykłą kanalią, która gdyby nie
    > groźba więzienia to byś ludzi żywcem zarzynał byle byli tylko skrępowani
    Wychodzi że faktycznie nie masz obowiązku noszenia maseczki. Przygłupy takie jak ty
    są zwolnione z obowiązku noszenia maseczek.

  • 868. Data: 2021-08-01 11:37:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > sPl połeczeństwa, a tak naprawdę jesteś zwykłą kanalią, która gdyby nie
    > groźba więzienia to byś ludzi żywcem zarzynał byle byli tylko skrępowani
    Jak dwa razy chorowałes to nie wytwarzasz przeciwciał albo kiepskie. Ty cały
    spierdolony jestes to akurat dlaczego przeciwciała miałbyś mieć dobre. Teraz jest
    wariant z Indii. Potrafi wykończyć zaszczepionych. Zaraźliwość ma niezwykle wysoka.

  • 869. Data: 2021-08-01 11:56:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    wariant z Indii. Potrafi wykończyć zaszczepionych. Zaraźliwość ma niezwykle wysoka.

    To bardzo dobrze. Może tym razem cię dopadnie, a na pewno dopadnie i
    przestaniesz w końcu ludzi prześladować na grupach i pierdolić głupoty.
    Tylko zanim zdechniesz masz obowiązek zakładać maseczkę na ryj.

    Poza tym skąd u ciebie ta pewność, że w obydwu moich przypadkach była ta
    sama odmiana wirusa?

    Co do przeciwciał to o moje się nie martw, bo robiłem badania, które
    poświadczyły, że rozwinąłem odporność.

  • 870. Data: 2021-08-01 13:57:18

    Sun, 1 Aug 2021 09:41:54 +0200, w <se5j7v$1uh5$1@gioia.aioe.org>, t-1
    <t...@t...pl> napisał(-a):

    > Jeśli przyjmiemy, co podobno dowiedziono, że zaszczepieni lżej
    > przechodzą chorobę lub nawet nie mają objawów,

    Tak samo dowiedziono, że zaszczepieni mają wielokrotnie mniejszą szansę na
    zachorowanie.

    > to są z tego powodu
    > większym zagrożeniem dla innych niż nie szczepieni, którzy chorują obłożnie.

    Zaistne najgłupszy wniosek jaki może być.