  • 871. Data: 2021-08-01 14:56:45
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 1 sierpnia 2021 o 11:56:59 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    potencjalnie śmiertelna choroba.

    innych gdybym był zarażony i o tym nie wiedział. W twoim bandyckim łbie takie
    postępowanie się nie mieści. I pamiętaj debilu o ile możliwe żeby debil zapamiętał.
    Realna skuteczność szczepionek to ok 70%. 30% jeśli nie będzie się chroniło
    maseczkami i odkażaniem rąk moze zachorować.
    na taka okoliczność cytuje go żebyś nie dał rady
    spierdolony jestes to akurat dlaczego przeciwciała miałbyś mieć dobre. Teraz jest
    wariant z Indii. Potrafi wykończyć zaszczepionych. Zaraźliwość ma niezwykle wysoka.
    > To bardzo dobrze. Może tym razem cię dopadnie, a na pewno dopadnie i
    > przestaniesz w końcu ludzi prześladować na grupach i pierdolić głupoty.
    > Tylko zanim zdechniesz masz obowiązek zakładać maseczkę na ryj.
    >
    > Poza tym skąd u ciebie ta pewność, że w obydwu moich przypadkach była ta
    > sama odmiana wirusa?
    >
    > Co do przeciwciał to o moje się nie martw, bo robiłem badania, które
    > poświadczyły, że rozwinąłem odporność.
    Skąd wniosek że się martwię o jakieś twoje przeciwciała których już nie masz jeśli
    miałeś. Wczoraj w wiadomościach że niemcy nie wpuszczają do siebie jeśli szczepienie
    było dalej niż pół roku. Pisałeś że znasz kilka tysięcy ludzi. W innym miejscu że
    sporo zachorowało a i tacy co umarli byli. Ilu z nich ty zaraziles a ilu zabiłeś? I
    ilu jeszcze zabijesz?

  • 872. Data: 2021-08-01 15:01:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 1 sierpnia 2021 o 14:03:08 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Tak samo dowiedziono, że zaszczepieni mają wielokrotnie mniejszą szansę na
    > zachorowanie.
    > Zaistne najgłupszy wniosek jaki może być.
    To napisz jaki jest ten właściwy wniosek. Bez tego to co napisałeś jest mniej warte
    niż gówno.

  • 873. Data: 2021-08-01 17:34:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 31 Jul 2021 21:48:55 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > To, że ktoś się nie chce zaszczepić to jest tylko i wyłącznie jego
    > problem jak zachoruje.

    Nie, bo:

    --
    Marek

  • 874. Data: 2021-08-02 19:26:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://edition.cnn.com/us/live-news/coronavirus-pan
    demic-vaccine-updates-08-02-21/

    -----

  • 875. Data: 2021-08-04 21:34:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wśród zaszczepionych nie ma nowych przypadków śmiertelnych, poczytaj doniesienia z US
    i UK chociażby.

    -----

  • 876. Data: 2021-08-04 21:39:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 24 Jun 2021 13:37:50 +0100, w <sb1uav$ocm$1@dont-email.me>, ddddddddddddd
    <d...@f...pl> napisał(-a):

    > jeszcze rok temu ten wirus przeniósł się z nietoperzy, a lockdown był
    > wprowadzony, żeby ocalić szpitale przed zapchaniem. Teraz wiemy, że jest
    > sztucznie stworzony, a polityka zdrowotna niszczy służbę zdrowia.

    Nie no pewnie -- te czekające karetki to dla jaj sobie stały :D

    > Teraz
    > na nowy wariant dużo bardziej podatni są zaszczepieni.

    :D

    Zaszczepienie nie chroni w 100%, ale najważniejszy jest fakt, że chory
    zaszczepiony dużo słabiej zakaża innych i nie potrzebuje hospitalizacji.

    > Poczekam aż
    > więcej takich kwiatków wyjdzie żeby się z was pośmiać.

    Na razie to ty budzisz wesołość swoim szuraniem i śmieciowymi wiadomościami,
    który zlasowałeś sobie móżdżek :)

  • 877. Data: 2021-08-08 10:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > W kręgu kilkudziesięciu znajomych 2 przypadki udaru.

    ;-DDD
    Nie sadzisz ze z tymi danymi jest cos nie tak?
    Zastanów sie jakby to musiało wygladac w populacji gdzie zaszczepionych
    jest kilkanascie milionów osób... Oczywiście zakładajac ze te dane maja
    cokolwiek wspolnego z wiarygodnoscia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 878. Data: 2021-08-09 12:00:50
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 04.08.2021 o 21:39, r...@k...pl pisze:
    > Zaszczepienie nie chroni w 100%, ale najważniejszy jest fakt, że chory
    > zaszczepiony dużo słabiej zakaża innych i nie potrzebuje hospitalizacji.

    ROTFL

    W Izraelu 80% hospotalizowanych jest w pełni zaszczepionych.

    https://youtu.be/I8YxPAUCWFw

  • 879. Data: 2021-08-09 18:50:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 9 Aug 2021 12:00:50 +0200, w <sequci$1jbm$1@gioia.aioe.org>, quent
    <x...@x...com> napisał(-a):

    > ROTFL
    >
    > W Izraelu 80% hospotalizowanych jest w pełni zaszczepionych.
    >
    > https://youtu.be/I8YxPAUCWFw

    ROTFL.
    Pewnie dlatego mają 10x mniej zgonów niż przed szczepieniami :D

  • 880. Data: 2021-08-09 18:52:07

    <x...@x...com> napisał(-a):

    > ROTFL
    >
    > W Izraelu 80% hospotalizowanych jest w pełni zaszczepionych.
    >
    > https://youtu.be/I8YxPAUCWFw

    Szybkie sprawdzenie:
    - obecnie 461 hospitalizacji, 262 poważnych przypadków i 51 respiratorów w
    użyciu

    Ewidentnie jest tak samo jak rok temu :D :D