  • 11. Data: 2021-10-17 21:06:49
    Temat: Re: Szmata na ścianę - ekran dla projektora
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Trujesz dupę. Kilka razy do roku możesz iść do kina i kupić kole do picia. Do koli
    dolać małpkę tego co chcesz.

    Nie truj dupy swoimi poradami.

    Dlaczego zawsze musisz się wpierdolić w każdą dyskusję, nawet jak "nie
    masz nic do powiedzenia"?

    W końcu zrobimy zrzutkę i cię zaprowadzimy do weterynarza aby cię uśpił.

  • 12. Data: 2021-10-17 23:24:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 17 października 2021 o 21:06:54 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > masz nic do powiedzenia"?
    >
    > W końcu zrobimy zrzutkę i cię zaprowadzimy do weterynarza aby cię uśpił.
    A tobie co znowu nie w kapelusik. Jak na razie nie udzieliłeś żadnej rady. Moja rada
    jest bardzo życiowa. Zaspokaja potrzebę kilkukrotnego obejrzenia filmu w czasie roku
    i w czasie oglądania dostarczenia alkoholu żeby ręce nie latały. Jak by jednym z
    warunków było że w czasie oglądania pilby kawę albo dobra herbatę i jadł ciasto
    śliwkowe to bym nic nie napisał.

  • 13. Data: 2021-10-18 22:43:23
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-10-17 o 21:06, Uzytkownik pisze:
> [...]
    > masz nic do powiedzenia"?
    >
    > W końcu zrobimy zrzutkę i cię zaprowadzimy do weterynarza aby cię uśpił.

    zenuś myśli że jest demirug-iem ;p-)))

    --
    Runt

    * - "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"