  • 1. Data: 2009-02-03 08:53:06
    Temat: Szpara pomiedzy oknem a parapetem - jak uszczelnic?
    Od: "Luki" <n...@n...eu>

    Witam,

    pomiedzy rama okienna a parapetem mam szpare o szerokosci 1 mm - niestety
    wieje... Chcialem uszczelic tasma samorozprezna, ale wszedzie dostepne tylko
    o szerokosci min. 2 mm. Moze czyms innym? Prosze o jakas porade jak
    skutecznie i estetycznie wypelnic ta szpare.

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 2. Data: 2009-02-03 08:59:08
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    parapet zew czy wew? co z drugim parapetem że wieje? jest pianka pod oknem i
    parapetami?

    Adi

  • 3. Data: 2009-02-03 08:59:21
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > tylko o szerokosci min. 2 mm. Moze czyms innym? Prosze o jakas porade jak
    > skutecznie i estetycznie wypelnic ta szpare.

    akryl, ewentuaklnie slikon
    w kolorze ramy okna lub parapetu

  • 4. Data: 2009-02-03 09:25:52
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Polecam akryl, bo: łatwiejszy w stosowaniu, niż silikon, tańszy, można umyć
    wodą zanim stwardnieje. W Castoramie wystepuje w różnych kolorach. Do tego
    pistolet i za 20 zł mamy spokój.
    Jacek

  • 5. Data: 2009-02-03 09:38:24
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Luki" <n...@n...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko o szerokosci min. 2 mm. Moze czyms innym? Prosze o jakas porade jak
    > skutecznie i estetycznie wypelnic ta szpare.

    Silikon w kolorze bądź bezbarwny.
    Szparę się zostawia z uwagi na to że wszystko przy zmianach temperatury
    "chodzi" więc lepiej szpara niż szyba ma popękać. Wiac tamtędy nie powinno,
    może tylko wydostawac się nieco chłodniejsze powietrze. Musisz mieć coś nie
    tak zmontażem (może z drugiej strony też jest coś nieszczelnie).

    Pozdr
    J23

  • 6. Data: 2009-02-03 09:39:51
    Od: "Luki" <n...@n...eu>

    Użytkownik "Adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > parapet zew czy wew? co z drugim parapetem że wieje? jest pianka pod oknem
    > i parapetami?

    Chodzi parapet wewnatrz pomieszczenia. Wydeje mi sie, ze od strony
    zewnetrznej wszystko jest prawidlowo, a jednak jakos powietrze sie dostaje.
    Mieszkanie kupione juz z zamontowanymi oknami, niestety nie wiem ile pianki
    znajduje sie pod oknem i parapetem. Pewnie malo ;-)

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 7. Data: 2009-02-03 11:18:19
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Adi" <a...@g...com> wrote in message
    > parapet zew czy wew? co z drugim parapetem że wieje? jest pianka pod oknem
    > i parapetami?

    Nie tylko tobie wiało. Kafelkarz przy okazji obleciał wszystkie parapety
    pokoi silikonem w kolorze takim żeby pasował. Było kilka kolorów.

  • 8. Data: 2009-02-03 12:02:22
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Nie tylko tobie wiało. Kafelkarz przy okazji obleciał wszystkie parapety
    > pokoi silikonem w kolorze takim żeby pasował. Było kilka kolorów.

    A paragon mu chociaz za to "przy okazji" wręczyłeś?;))

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-02-03 12:06:49
    Od: "sat" <s...@w...pl>

    Kolega wstrzyknął strzykawką silikon akwarystyczny- nic nie widac i podobno
    trzyma jak cholera.

    pozdrawiam
    Przem

  • 10. Data: 2009-02-03 12:25:26
    Od: "Luki" <n...@n...eu>

    Dzieki za odpowiedzi, chyba rzeczywiscie sproboje z akrylem w kolorze okna!

    Pozdrawiam,
    Lukasz