  • 1. Data: 2009-02-03 08:57:45
    Temat: Sznur diamentowy
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Czy ktoś wie może gdzie można kupić mały odcinek sznura diamentowego ?

  • 2. Data: 2009-02-03 09:24:36
    Temat: Re: Sznur diamentowy
    Od: rick <...@a...ee.pl>

    William pisze:
    > Czy ktoś wie może gdzie można kupić mały odcinek sznura diamentowego ?
    u jubilera ?

  • 3. Data: 2009-02-03 09:33:56
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'rick'
    Wpis z dnia 03-02-2009:

    > u jubilera ?

    To raczej odpowiedź na pytanie o sznur diamentów, a nie o sznur diamentowy.
    http://pl.husqvarnacp.com/node1551.aspx?nid=65879

    --
    TomaSz.

  • 4. Data: 2009-02-03 12:03:41
    Od: "sat" <s...@w...pl>

    kiedys kupilem taki odcinek z uszkami jak do mocowania brzeszczota- nigdzie
    tego nie bylo- odsprzedal mi kamieniarz. Popytaj w zakladach kamieniarskich.

  • 5. Data: 2009-02-03 18:34:58
    Od: Pawel Grzeda <g...@s...pl>

    William pisze:
    > Czy ktoś wie może gdzie można kupić mały odcinek sznura diamentowego ?

    Firma Weha w Strzegomiu. Jakbys sie nie mogl dogadac to pytaj o linke do
    ciecia profili. Nie wiem tylko jak z uchwytami. Oni maja linki do maszyn
    kamieniarskich.

    pozdr
    PG