  • 1. Data: 2009-02-03 09:45:15
    Temat: Parapety - montaz - czy powinno sie ocieplac?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Zamontoiwali mi parapety (kolgromerat) (ale bez ocieplenia) no i sa
    potwornie zimne... no i w ten spoosb kaloryfer grzeje dom a parapet
    chlodzi...

    no i pytanie czy przy montazu parapetow cos powinno byc ocieplane czy
    wystarczy styropian (10 cm) na scianach?

  • 2. Data: 2009-02-03 09:48:22
    Temat: Re: Parapety - montaz - czy powinno sie ocieplac?
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Zamontoiwali mi parapety (kolgromerat) (ale bez ocieplenia) no i sa
    > potwornie zimne... no i w ten spoosb kaloryfer grzeje dom a parapet
    > chlodzi...

    Zewnętrzne ?

  • 3. Data: 2009-02-03 11:03:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    fReLuZ wrote:
> [...]
    >

    > no i pytanie czy przy montazu parapetow cos powinno byc ocieplane czy
    > wystarczy styropian (10 cm) na scianach?

    uno - zakłądam ze te parapety nei wystają poza okna, tylko dolegają do
    podcięcia we framudze?

  • 4. Data: 2009-02-03 13:16:19
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "fReLuZ" <f...@i...com.pl> wrote in message
> [...]
    >

    > no i pytanie czy przy montazu parapetow cos powinno byc ocieplane czy
    > wystarczy styropian (10 cm) na scianach?

    Parapet powinno się mocować pianą, a tobie przykleili czymś cementowym. Nie
    zapłać im i poproś o wymianę na nowe i zamontowane jak należy. Jak
    zapłaciłeś to już po zawodach.

  • 5. Data: 2009-02-03 14:26:28
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    kiki pisze:
> [...]
    >
    > Parapet powinno się mocować pianą, a tobie przykleili czymś cementowym. Nie
    > zapłać im i poproś o wymianę na nowe i zamontowane jak należy. Jak

    A na co sa zamontowane mozna jakosc sprawdzic - oczywiscie poza
    rozwaleniem wszystkiego.

    Jasne, ze zaplacilem :(

  • 6. Data: 2009-02-03 15:27:33
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > A na co sa zamontowane mozna jakosc sprawdzic - oczywiscie poza
    > rozwaleniem wszystkiego.
    >
    > Jasne, ze zaplacilem :(

    Pociesz się, ja już 2/3 mam rozwalone i wymienione na nowe. W zeszłym roku
    były takie okna gdzie się zbierał lód, bo nie dosyć, że przykleili na klej
    do glazury to nadlali betonem dla wyrównania.

  • 7. Data: 2009-02-03 18:32:43
    Od: Pawel Grzeda <g...@s...pl>

    kiki pisze:

    > Pociesz się, ja już 2/3 mam rozwalone i wymienione na nowe. W zeszłym roku
    > były takie okna gdzie się zbierał lód, bo nie dosyć, że przykleili na klej
    > do glazury to nadlali betonem dla wyrównania.

    Ktos mi wytlumaczy jaki jest sens mocowania parapetow na klej? Przeciez
    montaz przy uzyciu pianki jest milion razy latwiejsze.

    pozdr
    PG

  • 8. Data: 2009-02-03 19:48:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > roku były takie okna gdzie się zbierał lód, bo nie dosyć, że
    > przykleili na klej do glazury to nadlali betonem dla wyrównania.

    powiedz mi, ty w ogóle prowadzisz jakiś nadzór nad robotami?

  • 9. Data: 2009-02-03 19:51:42
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > powiedz mi, ty w ogóle prowadzisz jakiś nadzór nad robotami?
    A po co.
    Paragony sprawę załatwiaja;))

    Kris

  • 10. Data: 2009-02-03 20:31:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > A po co.
    > Paragony sprawę załatwiaja;))

    dla mnie to jest chory sposób prowadzenia budowy.