  • 1. Data: 2016-06-22 13:55:15
    Temat: Szybkie pytanie- biała farba
    Od: Kris <k...@g...com>

    Potrzebuję wymalować mieszkanie na biało.
    Farba ma dobrze kryć(aktualnie są tam jakieś pastelowe kolorki) i co najważniejsze
    dobrze się dawać zmywać.
    Do tej pory używałem Dekoral Akrylit W
    http://strefaokazji.com/upload/images/products/big/F
    arba_emulsyjna_biala_Polinak_DEKORAL_10_l77.jpg
    i w sumie nic złego nie powiem ale może coś innego nowego ktoś testował?

  • 2. Data: 2016-06-22 14:34:37
    Temat: Re: Szybkie pytanie- biała farba
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-22 o 13:55, Kris pisze:
> [...]
    arba_emulsyjna_biala_Polinak_DEKORAL_10_l77.jpg
    > i w sumie nic złego nie powiem ale może coś innego nowego ktoś testował?

    Dla wymagajacych Tikurila, dla oszczednych Sniezka fasadowa. :-)

    Pozdro.. TK