  • 1. Data: 2016-06-22 15:38:26
    Temat: Smart Key ma ktoś?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=7TnzA7FHRD8

    Szukałem filmu jak wyregulować moje drzwi balkonowe i trafiłem na cos takiego.
    Dobry pomysł?

  • 2. Data: 2016-06-22 16:33:42
    Temat: Re: Smart Key ma ktoś?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 15:38:27 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=7TnzA7FHRD8
    >
    > Szukałem filmu jak wyregulować moje drzwi balkonowe i trafiłem na cos takiego.
    > Dobry pomysł?

    Do firmy fantastyczny - kontrola pracownikow :)
    Ale do domu bez sensu - po co mi wiedziec kiedy ktos przyszedl.
    Przyda sie jedynie jak ktos zgubi klucz (wtedy go mozna deaktywowac, usunac,
    kupic nowy i zapomniec o problemie).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2016-06-22 16:38:17
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 16:33:43 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > Ale do domu bez sensu - po co mi wiedziec kiedy ktos przyszedl.
    > Przyda sie jedynie jak ktos zgubi klucz (wtedy go mozna deaktywowac, usunac,

    Masz dzieci :)

  • 4. Data: 2016-06-22 16:39:46
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 16:38:19 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Masz dzieci :)

    Mysle, ze niedlugo - ale po co kontrolowac kto kiedy wrocil? Lepiej zaufac :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2016-06-22 16:47:00
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 16:39:47 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Mysle, ze niedlugo - ale po co kontrolowac kto kiedy wrocil? Lepiej zaufac :D

    nie zapomnij ŻONIE :)

    A żeby było całkiem oftopicznie.
    To teraz do tego telefonu ma dostęp wujek android i ciotka google.
    Może mam schizy ale
    Zenek tutaj zaproponował projektor do kupienia.
    I od tygodnia reklamy w internecie przypominają mi o tym projektorze.
    Takie czasy

  • 6. Data: 2016-06-22 16:50:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 22 Jun 2016 06:38:26 -0700 (PDT), Bolko

    > Dobry pomysł?

    Przy okazji, taki zamek do drzwi wejściowych/garażowych?
    Jaki to poziom bezpieczeństwa gwarantuje? Ktoś korzysta?
    https://www.youtube.com/watch?v=mYO36YtUCyg

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2016-06-22 17:25:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Bolko wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=7TnzA7FHRD8
    >
    > Szukałem filmu jak wyregulować moje drzwi balkonowe i trafiłem na cos takiego.
    > Dobry pomysł?

    rozwiązywanie XIXwiecznych problemów XXIwieczną aplikacją bez żadnego
    sensu.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2016-06-22 17:29:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak zlodziej pojdzie na rympal to takie samo bezpieczenstwo jak zamykanie na klodke
    zabawke. W przypadku klodki zabawki straty beda mniejsze bo drzwi nie trzeba bedzie
    wymieniac.

  • 9. Data: 2016-06-24 19:41:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 22 Jun 2016 15:25:41 -0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    > rozwiązywanie XIXwiecznych problemów XXIwieczną aplikacją bez
    żadnego
    > sensu.

    Zaproponuj jak to powinno być rozwiązane w naszych czasach.

    --
    Marek