  • 1. Data: 2016-06-23 14:01:52
    Temat: plyta KG do listew - czym?
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    jest taka koncepcja - ktos o pomoc prosil -zeby do listew 5 na 5 cm,
    przybic plyty KG....
    na suficie celem poladnienia tegoz...
    plyty przykrecic - spoko, ale same listwy? maja byc takie a nie inne bo juz
    sa, z przydasiow.
    listwy dlugie na 3m.
    jakiej wielkosci wkrety (?) do tego uzyc?
    rozumiem ze musza miec te 5 cm dystansu od lba i pracowac dopiero dalsza
    czescia.
    jakie dlugie? ile ich bic? dwa, trzy, dycha na listwe?
    jest cos dedykowanego do takiej rzezby?
    sufit twardy solidny, betonowy..
    jakby ktos mogl zapodac obrazek, aukcje...
    thx.

  • 2. Data: 2016-06-23 14:27:41
    Temat: Re: plyta KG do listew - czym?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-06-23 o 14:01, abn140 pisze:
> [...]
    > jest cos dedykowanego do takiej rzezby?
    > sufit twardy solidny, betonowy..
    > jakby ktos mogl zapodac obrazek, aukcje...

    Najlepiej przykręcić odpowiednimi wkrętami o odpowiedniej wytrzymałości :)

    A tak w ogóle o co Ci chodzi?

    Chcesz "poładnić" te listwy czy mocować na nich sufit?

    To jest własny dom mieszkalny czy użytku publicznego? Dostępny dla osób
    postronnych?

    Jaki jest strop? Pełny, lany beton, czy z pustaków stropowych zalewanych
    betonem?

  • 3. Data: 2016-06-23 14:33:59
    Od: wolim <n...@p...tu>

> [...]
    > jest cos dedykowanego do takiej rzezby?
    > sufit twardy solidny, betonowy..
    > jakby ktos mogl zapodac obrazek, aukcje...

    Jak listwy drewniane, to wkrętami do drewna co ok. 15 cm

    Ale i tak będzie pękać :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 4. Data: 2016-06-23 14:35:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Klej do sufitu na pianke, dla pewnosci cztery kolki na plyte.

  • 5. Data: 2016-06-23 15:12:50
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Ale i tak będzie pękać :)

    plyta niby?
    to garaz, stary. Strop beton lany.
    Jak sie wierci - trafiaja sie kamienie....
    a mi chodzi o to czym przymocowac te listwy drewniane do tego sufitu.

    do listew dopiero plyta.
    jak byscie to zrobili, czym ....

  • 6. Data: 2016-06-23 15:29:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 czerwca 2016 15:13:02 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
    > jak byscie to zrobili, czym ....

    Jak kogutek radzi- przykleić płyty

  • 7. Data: 2016-06-23 15:34:31
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-06-23 o 15:12, abn140 pisze:

    > plyta niby?
    > to garaz, stary. Strop beton lany.
    > Jak sie wierci - trafiaja sie kamienie....
    > a mi chodzi o to czym przymocowac te listwy drewniane do tego sufitu.

    A to co innego.

    Listwy na kołki. Rozstaw co 60cm. Płyta na wkręty do listew.

    Ale ja też bym raczej na pianę kleił.

    A pękać będzie na łączeniach.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 8. Data: 2016-06-23 19:07:50
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Ale ja też bym raczej na pianę kleił.

    Utrzyma???

  • 9. Data: 2016-06-23 19:50:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    > Jak sie wierci - trafiaja sie kamienie....
    > a mi chodzi o to czym przymocowac te listwy drewniane do tego sufitu.

    Takim oto czyms zeby nie pierdyklo naleb:

    http://metaltech.sklep.pl/p/32417/23516/kolek-wbijan
    y-metalowy-6x40mm-stalco-wbijane-kolki-wkrety-kolki-
    gwozdzie-art-metalowe.html

    do sufitu montuje sie takie oto cos:

    http://metaltech.sklep.pl/p/32335/28622/wieszak-plas
    ki-es-60-125--profile-i-listwy-sucha-zabudowa-budown
    ictwo.html

    by pozniej wyszlo inne oto cos:

    http://ladnydom.pl/budowa/1,106586,16955708,System_s
    uchej_zabudowy_do_sufitow_podwieszanych.html

    W Twoim przypadku zamiast metalowych profili, drewniane Twoje cos.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2016-06-23 20:17:03
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

> [...]
    > jest cos dedykowanego do takiej rzezby?
    > sufit twardy solidny, betonowy..
    > jakby ktos mogl zapodac obrazek, aukcje...
    Przykleić ale nie pianką tylko klejem budowlanymm, są w tubkach
    najlepiej tym expresowym, trzyma mocno a do listew płyty
    przykręcić wkretami czarnymi jakimi się normalnie je przykręca do stelażu.
    klej np:
    http://www.castorama.pl/produkty/wykonczenie/drewno-
    i-drewnopodobne/akcesoria-do-podlog-drewnianych/klej
    e/klej-montazowy-mamut-290-ml.html#product

    lub szybszy :)
    http://www.castorama.pl/produkty/wykonczenie/drewno-
    i-drewnopodobne/akcesoria-do-podlog-drewnianych/klej
    e/klej-montazowy-pattex-expres-fix-375-g.html#produc

    wkręty
    http://www.castorama.pl/produkty/narzedzia-i-artykul
    y/mocowania-i-laczenie/wkrety/do-gips-kartonu/wkrety
    -karton-gips-4-8x120-d-kg.html#product

    --
    Pozdr

    Janusz_K