  • 11. Data: 2016-06-24 07:23:37
    Temat: Re: plyta KG do listew - czym?
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 23.06.2016 o 19:50, Maniek4 pisze:
    > Takim oto czyms zeby nie pierdyklo naleb:
    >
    > http://metaltech.sklep.pl/p/32417/23516/kolek-wbijan
    y-metalowy-6x40mm-stalco-wbijane-kolki-wkrety-kolki-
    gwozdzie-art-metalowe.html

    > do sufitu montuje sie takie oto cos:
    >
    > http://metaltech.sklep.pl/p/32335/28622/wieszak-plas
    ki-es-60-125--profile-i-listwy-sucha-zabudowa-budown
    ictwo.html

    > by pozniej wyszlo inne oto cos:
    >
    > http://ladnydom.pl/budowa/1,106586,16955708,System_s
    uchej_zabudowy_do_sufitow_podwieszanych.html

    > W Twoim przypadku zamiast metalowych profili, drewniane Twoje cos.

    A jak wieszać żylandor? Szuka się detektorem profili i trafia się w
    profil? Czy jakieś magiczne kołki do GK?

    --
    GreDi

  • 12. Data: 2016-06-24 08:04:59
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    Magiczne kołki https://www.youtube.com/watch?v=Y9Rc46PKmtY

  • 13. Data: 2016-06-24 08:34:29
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > http://www.castorama.pl/produkty/wykonczenie/drewno-
    i-drewnopodobne/akcesoria-do-podlog-drewnianych/klej
    e/klej-montazowy-mamut-290-ml.html#product

    No ciekawe.
    Ale dzwonilem w celu uscislenia co tam faktycznie jest....
    Strop jest faktycznie lany betonowy, ale jest na tym tynk, czyli mamy do
    czynienia z typowym sufitem starego domu z 'tuzpowojnia'....
    Malowane nie wiadomo czym i ile razy.
    Domyslam sie ze zeby wszelkie kleje trzymaly, tzn trzymaly listwe trzeba
    farby stare zedrzec do zera a powierzchnie zagruntowac....
    Po takiej przygotowce te kleje utrzymaja?
    Cwiczyl ktos?
    thx

  • 14. Data: 2016-06-24 08:37:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 czerwca 2016 20:17:06 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > Przykleić ale nie pianką tylko klejem budowlanymm, są w tubkach
    > najlepiej tym expresowym, trzyma mocno a do listew płyty
    > przykręcić wkretami czarnymi jakimi się normalnie je przykręca do stelażu.
    Ty proponujesz przyklejanie listew, a my proponowaliśmy przyklejanie płyt

  • 15. Data: 2016-06-24 08:54:19
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 24.06.2016 o 08:04, Uzytkownik pisze:
    > Magiczne kołki https://www.youtube.com/watch?v=Y9Rc46PKmtY
    Thx. Widzę, że tego jest od... i jeszcze trochę ;-)

    Na www Leroy jest oddzielny dział poświęcony kołkom i kotwom do GK.
    http://www.leroymerlin.pl/artykuly-metalowe/kolki-ko
    twy/mocowania-w-plytach-gk,a2225.html

    --
    GreDi

  • 16. Data: 2016-06-24 10:10:01
    Od: dolniak <a...@w...pl>

    Witaj
    > Po takiej przygotowce te kleje utrzymaja?
    > Cwiczyl ktos?

    Trzymają.Ale przy czyszczeniu podłoża dostaniesz odcisków.
    Warto na wkręt dać podkładki.Większa powierzchnia, lepiej trzyma.
    Niech Cię ręka Boska broni dać kołki szybkiego montażu. Są dobre, ale nie w
    pionie.również dlatego warto dać więcej wkrętów.Nie wszystkie mogą trzymać.
    A na te baliki dać stelaż.Płyty na drewno to praktycznie gwarancja pęknięć.
    Pozdro. abomito

  • 17. Data: 2016-06-24 22:40:11
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-06-24 o 08:34, abn140 pisze:
> [...]
    > farby stare zedrzec do zera a powierzchnie zagruntowac....
    > Po takiej przygotowce te kleje utrzymaja?
    Wystarczy szczotką stalową drucianą zdrapać do tynku, o ile tynk sam nie
    odpadato będzie trzymać, powierzchnia robi wytrzymałość, dlatego trzeba
    posmarować całą listwę, najlepiej wycisnąć wałek przez całą i docisnąć
    do sufitu, sam się odpowiednio rozłoży.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 18. Data: 2016-06-25 21:11:36
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-06-24 o 08:37, Kris pisze:

    > Ty proponujesz przyklejanie listew, a my proponowaliśmy przyklejanie płyt

    No ok, jest to jakiś wyjście ale wg mnie trochę uciążliwe w montażu,
    łatwiej wg mnie listwy przykleić a potem przykręcić na wkrętach płyty,
    ale ja zabudowę całego poddasza robiłem sam więc mogę się mylić :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 19. Data: 2016-06-25 21:21:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak wolisz kilkadziesiat dziur w suficie w betonie co ma wiele lat zrobic to
    przyklejanie faktycznie moze byc uciazliwe.

  • 20. Data: 2016-06-26 19:36:01
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > Jak wolisz kilkadziesiat dziur w suficie w betonie co ma wiele lat zrobic to
    przyklejanie faktycznie moze byc uciazliwe.

    Ale po co dziury? kleję listwy do sufitu a na drugi dzień do nich
    przykręcam płyty, płyty się przykręca wkrętami jak do drzewa tyle że
    fosforanowanymi aby w gipsie nie korodowały.
    I to wystarczy.

    --
    Pozdr

    Janusz_K