  • 21. Data: 2014-08-25 08:51:21
    Temat: Re: [TV SAT] si?a i jako?? sygna?u
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 sierpnia 2014 21:33:56 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:

    > To widać ty z branży jesteś skoro kilkadziesią anten ustawiłeś. Ja się
    > tym co najwyżej hobbystycznie zajmuję.
    Ja też. Ale że mieszkam w okolicy gdzie się dużo buduje to w ciągu tych ostatnich
    kilku lat bywało że ludziska proszą o ustawienie anteny.
    Kilkadziesiąt to pewnie u mnie bliżej dwudziestu jak dziewięćdziesięciu ale trochę
    tego ustawiłem. I ten miernik za kilkanaście zł z powodzeniem wystarczy.
    Zresztą wcześniej ustawiało się anteny ręcznie bez miernika i też nie był to jakiś
    tam problem. Jeden gapił się w tv drugi na drabinie anteną kręcił i kilkanaście minut
    i było ok.
    > Ale współczuje Twoim klientom.
    Z reguły kasy za robotę ni9e biorę, najczęściej jakieś iwo się wspólnie wypije w
    rmach polepszania stosunków sąsiedzkich;)
    > Nawet przed zimą nie wymieniam, co najwyżej dolewam zimowego. Ale każdy
    > robi co lubi.

    Złapałeś mnie za słowo;) Ale kurcze czemu sam to robisz a nie zlecisz fachowcom z
    odpowiednim sprzętem;)

  • 22. Data: 2014-08-25 21:51:18
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-08-24 20:32, dddddddd pisze:

    > to nie wiedziałem. Jak widzę fki to zawsze są nakręcane.

    Spadek po sieciach komputerowych BNC, takie kiedyś na początku były,
    złączka razem z bolcem była zaciskana na kablu. Niestety słabo
    kontaktowało to z trójnikami z których łączony był komputer, sieć to
    była pętla zakończona terminatorem, jeden nie kontakt i cała gałąź nie
    działała.

    --
    Pozdr

    Janusz_K