  • 11. Data: 2016-12-23 11:58:10
    Temat: Re: Takie widmo ostatnio krąży po sieci ;)
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Dlatego ja wole budowle prostokątne z płaskim dachem, a nie fikuśne,
    > problematyczne dachówkowce.

    Tylko czasami plan miejscowy ci nie pozwala na to a dwa.
    A po drugie jak mówi moja mama mająca 65 lat dachówkę każdy potrafi wymienić
    a z płaskim jest ten problem że wiesz że przecieka.

  • 12. Data: 2016-12-23 13:14:01
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 23 grudnia 2016 09:25:11 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    ZF9CUjMzVGVlV1U

    > skoro nikt z fachowców się nie odezwał, to ja - bez wiedzy o budowlance-
    > spróbuje. Inwestor ma dość mieszkania w bloku, więc wpadł na pomysł,
    > kupie działkę postawię domek. no ale trzeba coś wybrać. wiec sru na neta
    > i który domek/projekt najtańszy. A tam wszystko na jedno kopyto, liczone
    > od metra a nie od faktycznej pracy, koncowa cena jest wynikiem cichej
    > zmowy, nikt nie wie ile kosztuje tani dom.

    a przepraszam, czy ty komentujesz bieżący przypadek czy z głowy tak ogólnie
    nadajesz? Bo link nie dziala, i ja chocbym chcial nie mogę.
    Macie jakis dzialajacy link?

    b.

  • 13. Data: 2016-12-23 14:33:47
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-12-23 o 08:58, Borys Pogoreło pisze:

    ZF9CUjMzVGVlV1U

    > "This folder doesn't exist or you no longer have permission to access it."

    Oj żałuj, bo ominęło cię coś naprawdę "pięknego".
    Po otynkowaniu będzie z tego taki iDom.
    :D

  • 14. Data: 2016-12-23 16:46:12
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 23.12.2016 o 13:14, Budyń pisze:
    ZF9CUjMzVGVlV1U

    > a przepraszam, czy ty komentujesz bieżący przypadek czy z głowy tak ogólnie
    nadajesz? Bo link nie dziala, i ja chocbym chcial nie mogę.
    > Macie jakis dzialajacy link?

    ten przypadek link wczoraj działał. połacie dachu (skośnego) poskładane
    jak domek z tektury przez przedszkolaka, okna, (szyby), zlicowane z
    murem (parapetu brak), brak ocieplenia, wykończenia wystajacych częsic
    dachu. nie pamiętam co jeszcze.

  • 15. Data: 2016-12-23 17:07:01
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 23 grudnia 2016 16:46:13 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > jak domek z tektury przez przedszkolaka, okna, (szyby), zlicowane z
    > murem (parapetu brak), brak ocieplenia, wykończenia wystajacych częsic

    ale wlasciciel na pewno zadowolony :)

    b.

  • 16. Data: 2016-12-23 19:33:55
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >a z płaskim jest ten problem że wiesz że przecieka.

    z dachówką tak samo

  • 17. Data: 2016-12-24 08:02:48
    Od: ernst <e...@o...eu>

    W dniu 2016-12-23 o 13:14, Budyń pisze:
> [...]
    >

    > a przepraszam, czy ty komentujesz bieżący przypadek czy z głowy tak ogólnie
    nadajesz? Bo link nie dziala, i ja chocbym chcial nie mogę.

    Jest na fejsbuku
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=138613619141
    0174&set=p.1386136191410174&type=3&theater

    ---
    Avast.

  • 18. Data: 2016-12-24 08:04:34
    Od: ernst <e...@o...eu>

    W dniu 2016-12-23 o 14:33, nadir pisze:

    ZF9CUjMzVGVlV1U

    > Oj żałuj, bo ominęło cię coś naprawdę "pięknego".
    > Po otynkowaniu będzie z tego taki iDom.
    > :D

    W necie nic nie ginie ;)

  • 19. Data: 2016-12-24 08:26:53
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 24 grudnia 2016 08:02:45 UTC+1 użytkownik ernst napisał:
> [...]
    > >

    > Jest na fejsbuku
    > https://www.facebook.com/photo.php?fbid=138613619141
    0174&set=p.1386136191410174&type=3&theater

    widac ja jestem spolecznie wykluczony, bo nie mogę tego obejrzeć. Tylko dla
    fejsbukowiczów. Ale tak wiele to raczej nie tracę :)

    Ej wy tam wszycy - wesolych swiat narodzen!

    b.

  • 20. Data: 2016-12-24 08:28:24
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 24 grudnia 2016 08:26:54 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > Ej wy tam wszycy - wesolych swiat narodzen!

    narodzenia Pańskiego chciałem napisac ale najwyrazniej wykrylem skrót 'wyslij teraz'

    b.