  • 21. Data: 2016-12-24 08:44:18
    Temat: Re: Takie widmo ostatnio krąży po sieci ;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 24 grudnia 2016 08:28:25 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > narodzenia Pańskiego chciałem napisac ale najwyrazniej wykrylem skrót 'wyslij
    teraz'

    Wesołych.

  • 22. Data: 2016-12-24 08:47:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 24 grudnia 2016 08:26:54 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > widac ja jestem spolecznie wykluczony, bo nie mogę tego obejrzeć. Tylko dla
    fejsbukowiczów. Ale tak wiele to raczej nie tracę :)

    Nie tracisz.
    Ja tam zamiast fb przeglądać od rana to dymić zaczełem. Znaczy wędzarnie odpaliłem;)
    Na jutro jak znalazł będzie;)

  • 23. Data: 2016-12-24 08:57:37
    Od: ernst <e...@o...eu>

    W dniu 2016-12-24 o 08:26, Budyń pisze:
> [...]
    ZF9CUjMzVGVlV1U

    nadajesz? Bo link nie dziala, i ja chocbym chcial nie mogę.

    0174&set=p.1386136191410174&type=3&theater

    > widac ja jestem spolecznie wykluczony, bo nie mogę tego obejrzeć. Tylko dla
    fejsbukowiczów. Ale tak wiele to raczej nie tracę :)

    > Ej wy tam wszycy - wesolych swiat narodzen!
    >

    > b.

    Ej, tam wykluczony... szczęśliwy ;)
    Ale abyś nie stracił tego widoku
    http://www.fotosik.pl/zdjecie/b0166ce94866d98b

    ---
    Avast.

  • 24. Data: 2016-12-24 14:59:26
    Od: "Uzytkownik" <u...@w...pl>

    Kris wrote:
    ZF9CUjMzVGVlV1U

    > Sam się domyślisz lepiej się utrwali.

    Co sie ma utrwalic, twoje bzdury co wypisujesz?

  • 25. Data: 2016-12-24 15:10:49
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-24 08:04, ernst wrote:
    > W necie nic nie ginie ;)
    > https://www.facebook.com/photo.php?fbid=138613619141
    0174&set=p.1386136191410174&type=3&theater

    "Zaloguj sie do facebooka".

    Zadziwiające, że po 30 latach internetów dalej nie da rady wstawić
    głupiej fotki do netu bez cudowania.

  • 26. Data: 2016-12-24 23:11:14
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 24 grudnia 2016 15:11:50 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > Zadziwiające, że po 30 latach internetów dalej nie da rady wstawić
    > głupiej fotki do netu bez cudowania.

    Ba. Ja mam kupiony tani podręczny serwer ftp i www za 30 zeta na rok.
    Używam jako przechowalni bzdetów i do szybkiego podesłania odnośnika
    do obrazków czy innych tam. Zadziwiające, jak wielu ludzi jest
    zszokowanych że tak można, a jak już przesyłam pliki z linii komend
    to patrzą jak na kosmitę. I to kumaci, inteligentni ludzie :>

    L.

  • 27. Data: 2016-12-24 23:16:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-24 23:11, Lisciasty wrote:
    > Ba. Ja mam kupiony tani podręczny serwer ftp i www za 30 zeta na rok.

    Wirtualny serwer z linuxem na którym mozna *wszystko* to obecnie koszt
    4zł/miesiąc. Ale trzeba znać linuxa.

    > zszokowanych że tak można, a jak już przesyłam pliki z linii komend
    > to patrzą jak na kosmitę. I to kumaci, inteligentni ludzie :>

    Nie, to następni pracownicy działu IT w małym korpo od wciskania
    capslocka jak hasło nie wchodzi.

  • 28. Data: 2016-12-25 23:21:18
    Od: ernst <e...@o...eu>

    0174&set=p.1386136191410174&type=3&theater

    > "Zaloguj sie do facebooka".
    >
    > Zadziwiające, że po 30 latach internetów dalej nie da rady wstawić
    > głupiej fotki do netu bez cudowania.

    Ja nie mogę ! To okropne co piszesz...

    A poważnie, to jest wystawione tu
    http://www.fotosik.pl/zdjecie/b0166ce94866d98b
    I niestety bez serwera ftp i nie z linii komend ale może da się zobaczyć ;)

    ---
    Avast.

  • 29. Data: 2016-12-26 12:31:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-25 23:21, ernst wrote:
    > http://www.fotosik.pl/zdjecie/b0166ce94866d98b
    > I niestety bez serwera ftp i nie z linii komend ale może da się zobaczyć ;)

    Może i bez ftp ale za to ze śmieciami na około. Jak mówie, 30 lat to za
    mało.

  • 30. Data: 2016-12-26 13:46:14
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-12-22 o 18:40, Baczek pisze:
    ZF9CUjMzVGVlV1U

    > Dla leszcza co to się na budowlance nie zna opisze ktoś te felery?

    Nic specjalnie tam nie widać, 1 feler to pustaki, 2 brak ocieplenia
    wieńców, 3 za mocno wysadzone okna, okna albo się licuje i wtydy daje
    styro na zakładkę 1-2cm na okno albo daje w warstwie ocieplenia czyli
    mocuje na wspornikach, tutaj ktoś stanął w połowie drogi, teraz przy
    oknach trzeba będzie frezować styro aby go dopasować a i pianki sporo
    pójdzie. 4 ma rolety, pytanie czy wneka jest ocieplona.
    To tyle co na szybko widać.

    --
    Pozdr

    Janusz_k