  • 1. Data: 2009-10-29 08:03:09
    Temat: Temperatura wody w zbiorniku CWU
    Od: GoAbroad <g...@i...pl>

    Witam,

    Chciałbym się dowiedzieć jaka powinna być optymalna temperatura wody,
    która jest podgrzewana i przechowywana w zbiorniku CWU podłączonym do
    pieca jednofunkcyjnego? Miałem 60 C ale to chyba dość sporo bo nie
    potrzebuję aż tak gorącej wody... Czy można ustawić np 45 C, czy jest
    jak jakieś minimum...?

  • 2. Data: 2009-10-29 09:15:15
    Temat: Re: Temperatura wody w zbiorniku CWU
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    GoAbroad pisze:
> [...]
    > pieca jednofunkcyjnego? Miałem 60 C ale to chyba dość sporo bo nie
    > potrzebuję aż tak gorącej wody... Czy można ustawić np 45 C, czy jest

    Jezeli jest to piec na paliwo stale to sprawdź w instrukcji jaka jest
    optymalna temperatura jego pracy. Po drugie pamiętaj, że warto raz na
    jakiś czas podgrzać zbiornik CWU do >80 C aby wybic zyjace w nim bakterie.

  • 3. Data: 2009-10-29 13:45:51
    Od: GoAbroad <g...@i...pl>

    > Jezeli jest to piec na paliwo stale to sprawdź w instrukcji jaka jest
    > optymalna temperatura jego pracy. Po drugie pamiętaj, że warto raz na
    > jakiś czas podgrzać zbiornik CWU do >80 C aby wybic zyjace w nim bakterie.

    Jest to Vaillant jednofukcyjny-kondensat, poszukam w instrukcji
    informacji na ten temat.
    Doczytałem, że ma opcję programu - 1 raz w tyg. podgrzewa wodę do >70
    w celu eliminacji bakterii.

  • 4. Data: 2009-10-30 19:01:52
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    ja mam 45*C

  • 5. Data: 2009-10-30 19:59:57
    Od: GoAbroad <g...@i...pl>

    On 30 Paź, 20:01, "nom" <n...@u...gazeta.pl> wrote:
    > ja mam 45*C

    Znajomi na zasobniku podgrzewanym piecem węglowym też mają 45*C. U
    siebie też tak ustawiłem.