  • 1. Data: 2009-10-29 07:42:09
    Temat: Zdzieranie farby olejnej
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Robimy remont u kumpla, oboje się znamy tyle aby ino ;)

    W kuchni mamy zrobić kafelki. Była tam wcześniej jakaś tapeta czy coś, w
    każdym razie dokopaliśmy się do farby olejnej (w sensie taka śliska
    powierzchnia).

    Kumpel dowiedział się, że trzeba to zedrzeć szpachelką, wczoraj darliśmy we
    dwóch to parę godzin ostro i schodzi fatalnie, a ręka mi odpada ;]
    Natomiast pamiętałem, że kiedyś jak u mnie w domu okna malowaliśmy, też
    farbą olejną, to żeby zdjąć poprzednią warstwę, to się malowało jakimś
    specyfikiem i to odłaziło prawie samo. Ktoś kojarzy ten specyfik i podpowie
    czy to się nada do betonowej ściany równie dobrze jak do drewnianej ramy
    okiennej?

    Bo od drapania to dziś pisać aż ciężko ;]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2009-10-29 10:16:04
    Temat: Re: Zdzieranie farby olejnej
    Od: Jo'Asia <j...@h...pl>

    Kapsel wystukał:

> [...]
    > czy to się nada do betonowej ściany równie dobrze jak do drewnianej ramy

    Do okien używaliśmy IIRC scansolu, guglu guglu... O, proszę:
    http://www.scansol.pl/ - twierdzą że na betonie też zadziała.

    Jo'Asia

    --
    __.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-