bezpłatny program PIT 2019

  • 1. Data: 2020-02-03 07:13:09
    Temat: Transport lisa
    Od: A S <a...@e...pl>

    Są jakieś przepisy na transport dzikich zwierząt?
    CZy schwytanego lisa wolno mi wywieźć do sąsiedniej gminy?
    --
    A S

  • 2. Data: 2020-02-07 20:13:22
    Temat: Re: Transport lisa
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 03.02.2020 o 07:13, A S pisze:
    > Są jakieś przepisy na transport dzikich zwierząt?
    > CZy schwytanego lisa wolno mi wywieźć do sąsiedniej gminy?
    To zależy, co lis ma w paszporcie.
    Słyszałem, że prof. Środa zamierza zrównac zwierzęta z ludźmi (albo na
    odwrót).
    Jacek

  • 3. Data: 2020-02-11 21:04:50
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    W dniu 2020-02-07 20:13, Jacek pisze:

    > To zależy, co lis ma w paszporcie.
    > Słyszałem, że prof. Środa zamierza zrównac zwierzęta z ludźmi (albo na
    > odwrót).

    Pytam o jakieś formalizmy prawne (ktoś mi coś tam namącił).
    I tak wywiozę, najwyżej w nocy.
    Gmina docelowa ma kwalifikacje do przyjęcia lisa - leży na skraju
    Puszczy Bialowieskiej.
    Bo że jesteś zwierzakiem to wiadomo.

    pozdr. serd.
    --