  • 1. Data: 2010-07-05 11:07:39
    Temat: Tynkarze z agregatem? Okolice Wrocławia
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam
    Poszukuję ekipy do tynków tradycyjnych (cem-wap; bez ocieplenia)
    z własnym agregatem lub maszyna na diesla
    w okolice Wrocławia.

    Th in A

  • 2. Data: 2010-07-05 17:20:47
    Temat: Re: Tynkarze z agregatem? Okolice Wrocławia
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    P pisze:
    > Witam
    > Poszukuję ekipy do tynków tradycyjnych (cem-wap; bez ocieplenia)
    > z własnym agregatem lub maszyna na diesla
    > w okolice Wrocławia.

    Że zapytam...
    Muszą być koniecznie z agregatem? Ręczne też wychodzą cacy jak
    znajdziesz dobrą ekipę :-).
    U mnie właśnie zaczęli i idą jak burza - ręcznie...

    pozdr.
    robercik-us

  • 3. Data: 2010-07-05 18:08:28
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl>

    > Że zapytam...
    > Muszą być koniecznie z agregatem? Ręczne też wychodzą cacy jak znajdziesz
    > dobrą ekipę :-).
    > U mnie właśnie zaczęli i idą jak burza - ręcznie...

    No ale nie oszukujmy się zacierane maszynowo wychodzą głądsze,
    delikatniejsze, mimo to zdecydowałem się na tradycyjne, ze względu na cenę
    (maszynowo cementowo-wapienny był moim zdaniem bardzo drogi) i brak kłopotów
    logistycznych (ta sama ekipa co mury)

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 4. Data: 2010-07-06 07:10:10
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Bartosz Augustyniak pisze:

> [...]
    > cenę (maszynowo cementowo-wapienny był moim zdaniem bardzo drogi) i brak
    > kłopotów logistycznych (ta sama ekipa co mury)

    No właśnie... :-) zacierane ręcznie wychodzą zdecydowanie taniej - u
    mnie różnica rzędu 50 - 60 procent.

  • 5. Data: 2010-07-06 07:38:46
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl> wrote:
> [...]
    > (maszynowo cementowo-wapienny był moim zdaniem bardzo drogi) i brak
    > kłopotów logistycznych (ta sama ekipa co mury)

    Zacierane maszynowo?? widziałem jak szlifują gładzie maszynowo... ale tynki
    cem-wap?
    czym? helikopterem do posadzek? :)

    Polecam ekipę z agregatem (na prąd): Pan Karol, tel. 607 664 545.
    U mnie robili w 2008 roku, u szwagra w 2009. Cena z 2008r. 20zł/m2 .
    Robią z piachu, wapna i cementu a nie gotowej zaprawy z woreczka.

    --
    Bartek