  • 1. Data: 2010-07-05 13:32:56
    Temat: Tanie okna .Trąbki
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    Kiedyś przejezdzałem przez Trąbki przeczytałem napis tanie okna.
    Dzis odnalazłem w necie nr tel.dzwonie ile typowe 150x150 i słysze 680zł.
    Odpowiadam troche drogo bo w Krakowie za 500zł kupie,i co słysze??????
    S....szaj ,H..ju ,je...ny.
    Ciekawe podejscie do klienta,co wy na to?
    polecam firmę:
    G.C. Plast. Producent stolarki otworowej z PCV i aluminium
    32-020 Trąbki, 341
    pozdro.jack

  • 2. Data: 2010-07-05 14:22:44
    Temat: Re: Tanie okna .Trąbki
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    jack pisze:

    > Ciekawe podejscie do klienta,co wy na to?
    > polecam firmę:

    Zawsze możesz skorzystać z innej oferty :-).
    W życiu każdy sobie sam dobiera towarzystwo... może Ci kolesie poszukują
    klientów takich samych, jak oni sami :-)? Swój ciągnie do swego :-P

  • 3. Data: 2010-07-05 19:02:58
    Od: Agent0700 <a...@g...pl>

    > S....szaj ,H..ju ,je...ny.
    > Ciekawe podejscie do klienta,co wy na to?

    Ja bym powiedział, że h..owa cena :-)

  • 4. Data: 2010-07-05 20:01:10
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > Ja bym powiedział, że h..owa cena :-)

    To nie problem przeklinać na kogos[choć to takie polskie],w odpowiedzi na
    prywatne ogłoszenie.
    Lecz jest to firma handlowa,która reklamuje sie w mediach i tego typu słowa
    kierowane do klienta[klient nasz pan]powinny być co najmniej naganne jak nie karane.
    Niestety nie nagrałem gościa,ale nie omieszkam jutro o tym fakcie poinformować
    właścicela filmy[chyba ze to był właścicel]
    pozdro.jack

  • 5. Data: 2010-07-06 09:20:28
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 5 Lip, 15:32, "jack" <j...@v...pl> wrote:
> [...]
    > Dzis odnalazłem w necie nr tel.dzwonie ile typowe 150x150 i słysze 680zł.
    > Odpowiadam troche drogo bo w Krakowie za 500zł kupie,i co słysze??????
    S....szaj?
    tego nie znam. doda ktos literke?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 6. Data: 2010-07-06 10:00:49
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    ptoki pisze:
    [..]
    > S....szaj?

    ...piep...

  • 7. Data: 2010-07-06 12:45:03
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

> [...]
    > Niestety nie nagrałem gościa,ale nie omieszkam jutro o tym fakcie
    poinformować
    > właścicela filmy[chyba ze to był właścicel]

    Zainteresuj tym zdarzeniem lokalna prase. Jak opisza to w formie nawet
    humorystycznej to wlasciciel pojdzie z trabami. Ja kupowalem okna w Krakowie i
    rzeczywiscie wychodzilo mi po 700 zl sztuka ale z montazem. Co prawda
    waserwage mieli chu...wa, musialem ich na biezaco kontrolowac ale nawet ladnie
    wykonczyli. Mozesz zatem zadzwonic do tej krakowskiej firmy i im to powiedziec
    byc moze otworza file w Trabkach i w ten sposob temu co Cie zwyzywal czy
    obrazil uzywajac slow uwazanych powszechnie za wulgarne - dokopiesz. Albo sam
    otworz tam firme ale musisz liczyc sie z tym, ze pewnego pieknego poranka
    nieznani sprawcy Ci ja zdemoluja. Mamy przecie "demokracje".
    Pzdr.
    Tornad

  • 8. Data: 2010-07-06 12:58:28
    Od: ptoki <s...@g...com>

    ale to sie pisze przez rz, chyba :)

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 9. Data: 2010-07-06 13:20:49
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    ptoki pisze:

    > ale to sie pisze przez rz, chyba :)

    Racja :-)))

  • 10. Data: 2010-07-06 20:35:30
    Temat: Re: Tanie okna .TrÄ&#65533;ki
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > Racja :-)))
    Zadzwoniłem do szefa.Odebrała żona wysłuchała przeprosiała.
    Jak dzwoniłem do biura słyszałem ten sam głos[młody] co wczoraj,zapewne firma
    rodzinna.Młody panicz ma tyle kasy ze ma za nic potencjalnych klientów.
    Chamstwo wchodzi na salony.Wiwat Lepper.
    pozdro.jack