  • 1. Data: 2010-07-05 13:51:45
    Temat: podnośnik do płyt gk Poznań sorki za SPAM
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Sprzedam podnośnik jak w tytule ,przerobił 110m2 stropodachu, z powodzeniem
    wykorzystywałem go również do założenia wełny ułatwia prace i umozliwia
    prace w pojedynke tak jak ja to robiłem ,mozna nim kłaść plyty zarówno na
    płaskim suficie jak i skosach
    odbiór osobisty w Siekierkach Wielkich 15km od Poznania ewentualnie z
    Poznania (oś warszawskie) po uprzednim uzgodnieniu
    cena 450zł
    sorki ale zamieszczam tutaj ze względu na to ze link do ogloszenia ktory
    podalem jest nieaktualny