  • 11. Data: 2013-02-05 14:30:41
    Temat: Re: Uszczelnienie w związku z zapachem
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Maria" <1...@1...pl> napisał w wiadomości
    news:5110faa8$0$1313$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bardzo dziękuję.
    > Czy ta pianka też się sama rozpręża, tak, że sama wypełni wszystkie luki?
    > Uszczelnić to ręcznie byłoby trudno.

    Jeżeli jest to blok z lat siedemdziesiątych to przyjrzyj się jeszcze na pion
    wodno-kanalizacyjny zlokalizowany w kuchni. Tam to dopiero mogą być przeloty, że
    myszy by się zmieściły.

  • 12. Data: 2013-02-20 10:41:45
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    > 2. Pianka bardzo brudzi i ciężko ją usunąć ze wszystkiego, zwłaszcza
    > ubrań. Ze skóry także słabo.

    Tą piankę absolutnie bezproblemowo usuwa się acetonem, który jest jej
    naturalnym rozpuszczalnikiem. Gdy pianka jest miękka nie ma z tym żadnego
    problemu, gdy twarda trzeba przetrzeć może dwa razy...

    > CO do pożaru - nie wiem, czemu miałaby być tak strasznie niebezpieczna -
    > jest palna, ale bez przesady, poza tym teraz montują tak wszystkie okna,
    > drzwi itp - więc nie dajmy się zwariować.

    ale okna i drzwi nie niosą zagrożenia pożarowego, za to kable elektryczne
    mogą być przyczyną pożaru i nie powinno się ich otulać łatwopalnymi
    materiałami. Z tego powodu izolację kabli wykonuje się coraz powszechniej
    jako nie rozprzestrzeniającą otwartego płomienia, samogasnącą, powodującą
    wydzielanie małej ilości dymu. Tego typu materiały izolacyjne są wręcz
    obowiązkowe np w instalacjach w pojazdach.

  • 13. Data: 2013-10-26 22:23:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 1 Feb 2013 19:58:05 +0100, Maria napisał(a):

    > Bardzo proszę o rady sprawdzone i do zrobienia we własnym zakresie.

    Plastelina. Albo elektryczny pistolet na klejowe wkłady.
    Jak masz wyższe aspiracje, to silikon w tubie - mniejsza ilość i nie
    potrzeba pistoletu do wyciskania. Ot co.

  • 14. Data: 2013-10-27 10:52:18
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2013-02-01 19:58, Maria pisze:
    > Witam
    >
    > Sprawa dotyczy mieszkania wybudowanego w latach 70-tych,
    (...)

    Skrzynka elektryczna może być tylko jednym z elementów. Gorsze będą
    piony CO, pion wodny i kanalizacyjny. Pionów CO masz pewno kilka, pionów
    wodn - kan pewno dwa. Trzeba więc pozdejmować ekrany itp, może uszkodzić
    się glazura, tapeta. Sporo przy tym roboty. Wszystko potem uszczelnić
    pianką + potem silikonem. Nie przejmuj się palnością pianki, jej pójdzie
    naparstek, to jest nic w porównaniu z ilością innych łatwopalnych rzeczy
    jakie są w każdym mieszkaniu.

    Jeśli to nie pomoże to pozostaje pion wentylacyjny lub nieszczelności w
    suficie. Jeśli blok jest z lat 70tych, tzn że z okresu najgorszego
    budownictwa. Płyty stropowe rzucali jak popadło, szczeliny mogą być
    nawet dwu centymetrowe. Na to poszła cieniutka warstwa tynku, która
    raczej ich nie uszczelniła. Należałoby usunąć wszystko po obwodzie
    sufitu, uszczelnić i na nowo położyć tynk. Ale to już spora robota,
    spróbuj na razie wszystkie piony.

    Jako kobieta możesz mieć z tym trochę problemu, lepiej poprosić jakiegoś
    mężczyznę. Ale ze spółdzielni bym nie brał, oni są zblazowani i za dwa
    piwa na pewno nie zrobią, jest też duża szansa że w ogóle nie zrobią,
    tylko odwalą kichę. Może spróbuj poszukać jakiejś "złotej rączki" albo
    ludzi, którzy zajmują się pracami wykończeniowymi.

  • 15. Data: 2013-10-27 13:48:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 1 Feb 2013 19:58:05 +0100, Maria napisał(a):

    > Tak się składa, że w mieszkaniu nade mną mieszka sąsiad, od którego
    > od jakiegoś czasu dochodzi bardzo brzydki zapach. Próbowałam
    > zabić ten zapach różnymi dezodorantami, ale to nie pomaga.
    >
    > Czym i jak można by te szpary uszczelnić tak, żeby ten zapach nie
    > przechodził. Zapach ten jakoś nie przedostaje się przez wentylację
    > w łazience lub kuchni, tylko właśnie przez tę skrzynkę w korytarzu.

    Hmmm, a może trafia tam (poprzez szpary) z sąsiadującego zsypu albo z
    nieszczelnej instalacji kanalizacyjnej?
    --
    XL
    W polskiej historii istnieją dwie tradycje, które mają taki sam wpływ na