    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: marios <n...@n...pl>
    Subject: WM ,mam szkic i pytania (potrzebuję na wczoraj)
    Date: Sun, 5 Nov 2017 23:42:01 +0100

    Projekt "rododendron 5w" Archonu
    Przerysowałem trochę obrazki. Projekt ma pewne zmiany (zatwierdzone),
    ale ogólnie wymiarami i koncepcją bardzo nie odbiega.

    Gonię zalać strop parteru i jeszcze otwory przelotowe mi zostały. Pilno
    mi jak diabli.

    [1] http://migrol.pl/hosting/dom/Rodo-part1-3.png
    [2] http://migrol.pl/hosting/dom/Rodo-podd1-2.png
    [3] http://migrol.pl/hosting/dom/Rodo-podd1-3.png

    Nie mam pojęcia jakie otwory zostawić w stropie, na pietrze pod oknami
    (chyba) dam - znowu:"chyba" - takie listwy:
    http://www.frapol.com.pl/produkt/160/Nawiewnik-podlo
    gowy-AL-PB#

    Ściany parteru podniesione o suporex (24 cm) na podwieszany. W stropie
    są podciągi, nie mogę także "przejść po schodach".

    Wysokość poddasza - ok. 250 cm (wykończenie podłogi - sufit), dach
    dwuspadowy, skosy.

    Legenda:
    [1] rzut parteru
    Niebieskie - wywiew parteru, pod sufitem kratki
    Czerwone - nawiewowe dla poddasza - idą sufitem podwieszanym i otworami
    mają wyjść pod oknami na poddaszu

    [2] Poddasze v1
    Niebieskie wywiew poddasza, oddzielne rury bo nie chciałem aby dźwięki
    przenosiły się między pomieszczeniami.
    Czerwone punkty wyjścia w podłodze nawiewów dochodzących w suficie
    podwieszanym parteru.

    NA żółto zamalowałem obszar kotłowni na parterze (pod łazienką góry),
    duży czarny kwadrat to komin 80x80 cm, od strony kotłowni przewidziane
    jest większe miejsce na przejścia rur.

    [3] Poddasze v2
    v1 chyba nie da rady. Nie mam jak szaleć z kanałami pod sufitem (max.
    250cm wys.), muszę chyba pójść jedną "zabudową" i oblecieć jak najwięcej
    pomieszczeń.

    Szkice są takie trochę od czapy - dla uwidocznienia pomieszczeń.

    - Jakie otwory proponujecie pod oknami? np. 100? i czy okrągłe czy
    prostokątne lepiej?
    - Cz na takie spore pomieszczenia wystarczy jeden czy 2 a może 3 punkty
    nawiewu?
    - Jakimi średnicami mógłbym to ogarnąć? (kubatura domu coś 600m3)
    - Jaka średnica (raczej ile cm2) będzie w miarę bezpieczna na pion przy
    kominie (wywiewy poddasza) - nie mam tam aż tak dużo miejsca

    ps. wszystko robię samodzielnie