  • 1. Data: 2009-04-12 17:07:13
    Temat: WaWa - Warer - Telewizja naziemna - jaka antena?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    A wiec chcialem zamontowac antene naziemna na Wawrze (Warszawa) w
    segmencie... no i patrzac na sasiadow to jest cala plejada roznych anten...

    Glownie chce do radia oraz do polsatu oraz do TV cyfrowej....

    No i pytanie jaka antene zamontowac? Czy moze jakis zestaw anten?

    Ktos cos podpowie?

  • 2. Data: 2009-04-13 20:05:36
    Temat: Re: WaWa - Warer - Telewizja naziemna - jaka antena?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...pl>

    Użytkownik fReLuZ napisał:

> [...]
    >
    > Glownie chce do radia oraz do polsatu oraz do TV cyfrowej....
    >
    > No i pytanie jaka antene zamontowac? Czy moze jakis zestaw anten?

    www.dipol.com.pl - tam Co wszystko dobiorą.

    Pozdrawiam !!

  • 3. Data: 2009-04-13 21:31:13
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > www.dipol.com.pl - tam Co wszystko dobiorą.

    Z własnego (pozytywnego) doświadczenia mogę polecić np. A2690
    (+ ew. wzmacniacz) - możliwość montażu np. na ścianie,
    na uchwycie satelitarnym.

    Pzdr

    JKK